Морфологічна норма - § 9. Паралельні форми вираження наказового способу дієслів І та II особи множини

Реклама:

Вправа 77

Прочитайте. Визначте спосіб, особу й число кожного з виділених дієслів. Запишіть текст, виділені дієслова вживаючи у формі ІІ особи множини наказового способу.

Знай (наказ.сп., 2 ос., одн.) історію, звичаї, уподобання свого народу, його стосунки з іншими народами світу, яких він ніколи не позбавляв ні рідної землі, ні національної самобутності. Вивчай (наказ.сп., 2 ос., одн.) і люби (наказ.сп., 2 ос., одн.) українську мову, говори (наказ.сп., 2 ос., одн.) нею так, аби всім, хто слухає, захотілося навчитися нашої мови й користуватися її скарбами.
Вивчай (наказ.сп., 2 ос., одн.) мови інших народів. Навчаючись чужого, ніколи не цурайся (наказ.сп., 2 ос., одн.) свого. Залишайся (наказ.сп., 2 ос., одн.) неповторною українською особистістю в широкому колі особистостей, що репрезентують решту народів світу (За О. Пономаревим).

Поясніть різницю в лексичних значеннях дієслів

Репрезентувати

  1. Бути представником кого-, чого-небудь і від когось, чогось; представляти.
  2. Бути виразником якихось поглядів.
  3. Рекомендувати кого-небудь, називаючи його, знайомлячи з ним.

Презентувати

  1. Передавати що-небудь у власність як подарунок. 
  2. Інформаційний чи рекламний інструмент, що дозволяє повідомити потрібну інформацію про об'єкт...
Повідомити про помилку
Реклама:
-->