Частини мови. Речення. Головні члени речення

Реклама:

СТОРІНКА 111

Вправа 7  Поставили питання до прикметників

Ма-лень-ка Ма-рій-ка си-ді-ла й ма-лю-ва-ла. Спо-ча-тку взя-ла бла-ки-тний о-лі-вець:

— Хай не-бо бу-де я-сне! — ска-за-ла во-на й на-ма-лю-ва-ла не-бо.

— У не-бі хай ся-є со-не-чко, — ска-за-ла во-на і взя-ла жов-тий о-лі-вець.

На-ма-лю-ва-ла сон-це, і не-бо по-ве-се-лі-ша-ло...

Маленька (яка?), блакитний (який?), ясне (яке?), жовтий (який?)

 

Вправа 8  Виписали прикметники разом з іменниками, з якими вони зв'язані

Марійка (яка?) маленька, олівець (який?) блакитний, небо (яке?) ясне, олівець (який?) жовтий.

 

Вправа 9  Поставили питання до дієслів

Най-кра-ще на май-дан-чи-ку — гой-дал-ка. Я-кщо ро-згой-да-ти-ся ду-же силь-но, то мо-жна злі-та-ти ви-со-ко-ви-со-ко. Я лі-та-ю — а ма-лю-ки пор-па-ю-ться в пі-ску. Я лі-та-ю — а Мар-ко з'ї-жджа-є з гір-ки. Я лі-та-ю — а Мар-ків дід са-дить кві-ти...

Розгойдатися (що зробити?), злітати (що робити?), літаю (що роблю?), порпаються (що роблять?), з’їжджає (що робить?), садить (що робить?)

 

Вправа 10 Підкреслили службове слово (прийменник)

На чому літала дівчинка? Дівчинка літала на гойдалці.

 

Вправа 11 Розповіді

У мене є пес Дружок. З ним я проводжу свій вільний час. Ми разом ходимо на прогулянку. Щоб розважитися, я вигадую ігри. Мені дуже весело. 

Чим ти любиш займатися у вільний час?

Чим ти захоплюєшся у вільний час

 

Вправа 12 Визначили частини мови

Діти (хто?, іменник), подвір'я (що?, іменник), шкільне (яке?, прийменник), вийшли (що зробили?, дієслово), на (прийменник – службове слово)

Діти вийшли на шкільне подвір’я.

Повідомити про помилку
Реклама:
-->