Розділ 2. Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення - Відповіді до сторінок 41 - 42

Реклама:

Завдання 3 стор. 41

Прокоментуй розв’язання Дениса. Зістав два випадки ділення. Як їх відмінність вплинула на розв’язання? Здогадайся, як Оля утворила третє неповне ділене.

Завдання № 3 - Відповіді до сторінок 41 - 42 - Розділ 2. Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення - ГДЗ Математика 4 клас С.О. Скворцова, О.В. Онопрієнко 2021 - Частина 1

Утворення третього неповного діленого

1. Визначаю, скільки десятків не розділилося:

пишу під неповним діленим число десятків, що розділилися;
віднімаю це число від неповного діленого;
роблю висновок:      десятків не розділилося — це остача.

2. Перевіряю, чи правильно знайдено цифру значення частки:

♦ порівнюю остачу та дільник;
♦ роблю висновок: якщо остача менша від дільника, то цифру частки знайдено правильно; якщо остача більша за дільник або дорівнює йому, то цифру частки знайдено неправильно.

3. Утворюю третє неповне ділене:

♦ остачу —      десятків — подаю в одиницях;
♦ визначаю, скільки в діленому одиниць;
♦ додаю до остачі кількість одиниць діленого та записую одержане число одиниць — це третє неповне ділене.

Повідомити про помилку
Реклама: