Розділ 2. Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення
Назад до 2 | № 3 | Вперед до 4 |
Завдання 3 стор. 54
Прокоментуй розв’язання, виконані учнями.
38 • 23 = 38 • (20 + 3) = 38 • 20 + 38 • 3 = 760 + 114 = 874
П’ятикласниця Марина пояснила, що 760 і 114 — це неповні добутки, і запропонувала письмовий прийом множення на двоцифрове число. Прокоментуй її запис.
Єгор вважає, що ІІ непов ний добуток можна записувати, починаючи з розряду десятків. Прокоментуй запис Єгора.
Письмове множення на двоцифрове число
1. Записую множники стовпчиком.
2. Множення починаю з одиниць. Множу одиниці другого множника на перший множник. Одержую одиниці — це І неповний добуток. Результат починаю записувати з розряду одиниць.
3. Множу десятки другого множника на перший множник. Одержую десятки — це ІІ неповний добуток. Результат починаю записувати з розряду десятків.
4. Додаю неповні добутки, одержую значення добутку.