Розділ 3. Лексичне значення слова
Реклама:
Вправа стор.57(1) | Вперед до стор.58(2) |
Вправа 1
Оповідання. Тема та головна думка. Мета створення. Проблема. Читаємо в особах.
БРІФ, БРУФ, БРАФ
Що означають ці слова? Чи можна знайти їх у тлумачному словнику? Як ти гадаєш, про що йтиметься в оповіданні? Чому?
Два хлопчики гралися у дворі, вигадуючи свою таємну мову, що її ніхто інший не зрозумів би....
- Чому слів «бріф», «бруф», «браф» немає в тлумачному словнику?
- Чому хлопчики вирішили придумати таємну мову?
- Чому синьйора не зрозуміла хлопчиків, а старий синьйор був упевнений, що він правильно зрозумів хлопчиків?
- Випиши з тексту 5 іменників, 4 прикметники, 3 дієслова
- Тому що це вигадані слова (набір букв), які нічого не значать.
- Їм було цікаво вигадати свою таємну мову, яку ніхто не міг би розуміти.
- Синьйора була злою та незадоволеною. Вона не розуміла, що хлопчики граються, їм весело, вони щасливі. Синьйор це розумів, можливо він сам у дитинстві був таким.
- іменники: хлопчики, синьйор, вікна, день, синьйора, світ. Прикметники: таємну, старий, нерозумні, гарний, кращий. Дієслова: гралися, читав, зрозумів, мовив, відповів, зареготали
Реклама:
- стор.57(1)
- стор.58(2)
- стор.58(3)
- стор.59(4)
- стор.59(1)
- стор.60(2)
- стор.60(3)
- стор.61(4)
- стор.61(1)
- стор.62(2)
- стор.62(3)
- стор.62(4)
- стор.62(5)
- стор.64(6)
- стор.64(7)
- стор.64(8)
- стор.64(9)
- стор.65(1)
- стор.65(2)
- стор.65(3)
- стор.66(4)
- стор.66(5)
- стор.68(6)
- стор.68(1)
- стор.68(2)
- стор.69(3)
- стор.69(4)
- стор.70(1)
- стор.71(2)
- стор.71(3)
- стор.72(1)
- стор.72(2)
- стор.72(3)
- стор.73(4)
- стор.74(5)
- стор.74(6)
- стор.74(1)
- стор.75(2)
- стор.75(3)
- стор.75(4)