Розділ 3. Лексичне значення слова

Реклама:

Вправа 1

Оповідання. Тема та головна думка. Мета створення. Проблема. Читаємо в особах.

БРІФ, БРУФ, БРАФ

Що означають ці слова? Чи можна знайти їх у тлумачному словнику? Як ти гадаєш, про що йтиметься в оповіданні? Чому?

Два хлопчики гралися у дворі, вигадуючи свою таємну мову, що її ніхто інший не зрозумів би....

  • Чому слів «бріф», «бруф», «браф» немає в тлумачному словнику? 
  • Чому хлопчики вирішили придумати таємну мову?
  • Чому синьйора не зрозуміла хлопчиків, а старий синьйор був упевнений, що він правильно зрозумів хлопчиків?
  • Випиши з тексту 5 іменників, 4 прикметники, 3 дієслова

  • Тому що це вигадані слова (набір букв), які нічого не значать.
  • Їм було цікаво вигадати свою таємну мову, яку ніхто не міг би розуміти.
  • Синьйора була злою та незадоволеною. Вона не розуміла, що хлопчики граються, їм весело, вони щасливі. Синьйор це розумів, можливо він сам у дитинстві був таким.
  • іменники: хлопчики, синьйор, вікна, день, синьйора, світ. Прикметники: таємну, старий, нерозумні, гарний, кращий. Дієслова: гралися, читав, зрозумів, мовив, відповів, зареготали
Повідомити про помилку
Реклама: