Прикметник

Реклама:

Вправа 215

1. Прочитай вірш. Знайди в ньому прикметники.

Тополята

Попід муром тополята стоять –
не чотири та й не п'ять тополят.
Перший, щонайвищий, свище:
– Я найви-, я найви-, я найвищий!
Другий – не такий, як усі, –
на бруківку жовте листя обтрусив.
А найменший тополин хвацько шапку заломив:
– Ну ж бо, хлопці, кроком руш –
на вечерю хочу групі!
Віть Вітько

2. Проведи дослідження «Утворення прикметників за допомогою префікса най-».

Крок 1. Запиши слова за зразком.

Зразок: високий → вищий → найвищий;
чистий → ... → ...;
цікавий → ... → ...;
яскравий → ... → ...;
холодний → ... → ... .

Крок 2. Поясни, як змінилося значення слів після додавання суфікса -іш-.

Крок 3. Поясни, як змінилося значення слів після додавання префікса най-.

Крок 4. Зроби висновок, як потрібно писати прикметники з префіксом най-.


Чистий – чистіший – найчистіший; яскравий – яскравіший – найяскравіший;

цікавий – цікавіший – найцікавіший; холодний – холодніший – найхолодніший.

Повідомити про помилку
Реклама:
-->