ЧАСТИНА 1
Назад до стор. 24 (2) | стор. 24 (3) | Вперед до стор. 25 (4) |
Завдання 3. А. Обери з поданого переліку правила демократичної культури, яких учні навчаються в школі. Доповни перелік.
✓ Учні можуть вільно висловлювати свої погляди.
✓ Учні ставляться одне до одного з повагою, співчуттям та готові прийти на допомогу в разі потреби.
За вчинки учнів класу відповідає лише голова класу.
✓ Учні дослуховуються одне до одного, у разі конфлікту - проводять перемовини і приходять до порозуміння (компромісу).
Б. Порівняй ролі глави країни та голови класу - старости. Що в них спільного? Чим вони різняться?
В. Чи є школа міні моделлю суспільства? А держави? Доведи
Б. Порівняння глави країни та голови класу (старости):
Спільне:
- Обидва мають відповідальність за керування і ведення справ у своєму "колективі" – глава країни для країни, а голова класу для класу.
- Вони повинні слухати і розуміти потреби та думки своїх "підлеглих" – громадян для глави країни і однокласників для голови класу.
Різниця:
- Глава країни керує країною і приймає важливі рішення на рівні країни, тоді як голова класу керує лише класом і приймає рішення в класних справах.
- Глава країни може мати дорослих радників та робити важливі рішення для всієї країни, в той час як голова класу зазвичай працює разом із вчителем і вирішує питання, що стосуються лише класу.
В. Роль школи та держави у суспільстві:
Школа:
- Школа є міні-моделлю суспільства, оскільки в ній діти навчаються основним знанням і вмінням, які потрібні для життя в суспільстві.
- У школі діти вчаться співпраці, комунікації та розвивають навички, які стануть їм у пригоді в майбутньому.
Держава:
- Держава - це суспільство в цілому, яке включає всі громадян та організує їх життя і діяльність на різних рівнях.
- Держава створює закони, регулює економіку, забезпечує безпеку та надає громадянам різні послуги.
Отже, школа - це навчальна міні-модель суспільства, де діти вчаться основам, а держава - це справжнє суспільство, яке включає всіх громадян і забезпечує управління та функціонування всіх сфер життя.
- стор. 5 (1)
- стор. 5 (2)
- стор. 6 (3-4)
- стор. 6 (5-7)
- стор. 7 (8-9)
- стор. 7 (10-12)
- стор. 8 (1)
- стор. 8 (2)
- стор. 9 (3)
- стор. 9 (4)
- стор. 10 (1)
- стор. 10 (2)
- стор. 10 (3)
- стор. 11 (4)
- стор. 11 (5)
- стор. 11 (6)
- стор. 12 (1)
- стор. 12 (2)
- стор. 12 (3)
- стор. 13 (4)
- стор. 13 (5)
- стор. 13 (6)
- стор. 14 (1-2)
- стор. 14 (3)
- стор. 15 (4)
- стор. 15 (5)
- стор. 16 (1)
- стор. 16 (2)
- стор. 16 (3)
- стор. 17 (4)
- стор. 17 (5)
- стор. 18 (1)
- стор. 18 (2)
- стор. 19 (3)
- стор. 19 (4)
- стор. 20 (1)
- стор. 20 (2)
- стор. 21 (3)
- стор. 21 (4)
- стор. 21 (5)
- стор. 22 (1)
- стор. 23 (2)
- стор. 23 (3-5)
- стор. 23 (6-7)
- стор. 24 (1)
- стор. 24 (2)
- стор. 24 (3)
- стор. 25 (4)
- стор. 25 (5-7)
- стор. 26 (1-2)
- стор. 26 (3)
- стор. 26 (4)
- стор. 27 (5)
- стор. 27 (6)
- стор. 28 (7)
- стор. 28 (8)