ГДЗ Українська мова 5 клас І. М. Літвінова 2022 

ГДЗ Українська мова 5 клас І. М. Літвінова (2022 рік) НУШ - 2022
  • Автори:
  • Тип: Відповіді до підручника
  • Рік видання: 2022
  • Видавництво: Ранок, Харків
  • 555

Підручник, що звертається безпосередньо до сучасної дитини з урахуванням її потреб та зацікавлень. Від авторки посібників, що вже здобули неабияку популярність серед учительства та учнівства.

Підручник створено за модельною навчальною програмою «Українська мова. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор І. М. Літвінова).


Обери відповідь до вправи


Варто переглянути

26.02 14:45
Тут нема вправи 357

До вправи: 356

26.02 08:56
Где 341 номер? Мне блять его как решать нахуй, меня училка загрызет сука имбецылы

До вправи: 340

21.02 00:11
Не та вправа

До вправи: 289

20.02 21:06
Жалісний а не жалісливий

До вправи: 299

19.02 18:51
У 3 завданні зовсім інше і 5 завдання не має у книзі

До вправи: 363

17.02 15:37
відбулася

До вправи: 259

15.02 17:58
ДЕ 312 ЗАВДАННЯ

До вправи: 313

13.02 19:36
Не вся книга

До вправи: 297

13.02 17:11
Декотрих вправ немає, і вправи наставлені в неправильному порядку. Наприклад вправа 301, а в гдз взагалі інша вправа.

До вправи: 188

13.02 12:02
1 слово..

До вправи: 300

12.02 20:01
ннглаескносвоклнкічнкі

До вправи: 302

09.02 20:07
Де вправа 306?

До вправи: 307

09.02 18:59
Там два слова лишні

До вправи: 258

09.02 17:18
я пукнув п

До вправи: 301

09.02 17:15
незнаю сссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссс

До вправи: 303

У підручнику запропоновано максимально практичний підхід до вивчення мовного матеріалу. Це виявляється у великій кількості проблемних завдань, а також доборі актуальних для дітей текстів різних стилів і жанрів, що дозволить підтримати рівень зацікавленості дітей на уроках.

Для вивчення тем запропоновано текстоцентричний підхід: використання мовних одиниць у тексті стає мотивацією для вивчення мовного явища. У такий спосіб мовні явища й категорії діти сприймають не як щось абстрактне, обов'язкове для запам'ятовування, а як інструментарій акту спілкування.

Багато завдань спрямовано формування навичок ефективного спілкування, що є запорукою успіху в будь-якій сфері сучасного життя.