У підручнику запропоновано максимально практичний підхід до вивчення мовного матеріалу. Це виявляється у великій кількості проблемних завдань, а також доборі актуальних для дітей текстів різних стилів і жанрів, що дозволить підтримати рівень зацікавленості дітей на уроках.
Для вивчення тем запропоновано текстоцентричний підхід: використання мовних одиниць у тексті стає мотивацією для вивчення мовного явища. У такий спосіб мовні явища й категорії діти сприймають не як щось абстрактне, обов'язкове для запам'ятовування, а як інструментарій акту спілкування.
Багато завдань спрямовано формування навичок ефективного спілкування, що є запорукою успіху в будь-якій сфері сучасного життя.
До вправи: 373
До вправи: 389
До вправи: 389
До вправи: 389
До вправи: 360
До вправи: 333
До вправи: 363
До вправи: 351
До вправи: 343-344
До вправи: 363
До вправи: 353
До вправи: 356
До вправи: 360
До вправи: 371
До вправи: 363