ГДЗ Українська мова 5 клас І. М. Літвінова 2022 

ГДЗ Українська мова 5 клас І. М. Літвінова (2022 рік) НУШ - 2022
  • Автори:
  • Тип: Відповіді до підручника
  • Рік видання: 2022
  • Видавництво: Ранок, Харків
  • 737

Підручник, що звертається безпосередньо до сучасної дитини з урахуванням її потреб та зацікавлень. Від авторки посібників, що вже здобули неабияку популярність серед учительства та учнівства.

Підручник створено за модельною навчальною програмою «Українська мова. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор І. М. Літвінова).


Обери відповідь до вправи


Варто переглянути

22.04 18:06
це не відповідає вправі

До вправи: 373

18.04 17:36
В вправі 389 не правильно у мене в книжці зовсім про інше йдеться мова

До вправи: 389

18.04 17:36
В вправі 389 не правильно у мене в книжці зовсім про інше йдеться мова

До вправи: 389

18.04 17:36
В вправі 389 не правильно у мене в книжці зовсім про інше йдеться мова

До вправи: 389

05.04 13:54
Тут нема останньої вправи в цьому завданні"коротко опишіть історію своєї родини або опишіть родинне дерево героя чи героїні улюбленої книжки якоїсь відомої особи улюбленого художника письменника спортсмена тощо або персонажа якого ви гадаєте самі"

До вправи: 360

02.04 21:43
Вибачте,але там наче питальне

До вправи: 333

21.03 18:18
Не весь текст

До вправи: 363

20.03 20:17
Це зовсім інший номер

До вправи: 351

19.03 18:37
Хто зробив ГДЗ міс сик заєбав ним користуваться

До вправи: 343-344

18.03 20:20
Я В КНИГЕ ДАЖЕ НЕ МОГУ ЕТОТ НОМЕР НАЙТИ У ВАС ОЧЕНЬ СИЛЬНО МЕСТАМИ ВСЬО ПЕРЕПУТАНО

До вправи: 363

18.03 19:05
Це 356 вправа

До вправи: 353

18.03 18:27
Де 357 вправа?!

До вправи: 356

16.03 13:42
Там в 4.-3. А де 4 ?

До вправи: 360

15.03 16:32
Слідують чому???

До вправи: 371

14.03 16:22
Г Ощодизодтжощо ЖЖ з ЄС Житомирщині родило ожила розряди розпорядчому п'єси і що по суті є одним з основних завдань для моніторингу з української мови та літератури та літератури та літератури та літератури та літератури та літератури та літератури та жжжз

До вправи: 363

У підручнику запропоновано максимально практичний підхід до вивчення мовного матеріалу. Це виявляється у великій кількості проблемних завдань, а також доборі актуальних для дітей текстів різних стилів і жанрів, що дозволить підтримати рівень зацікавленості дітей на уроках.

Для вивчення тем запропоновано текстоцентричний підхід: використання мовних одиниць у тексті стає мотивацією для вивчення мовного явища. У такий спосіб мовні явища й категорії діти сприймають не як щось абстрактне, обов'язкове для запам'ятовування, а як інструментарій акту спілкування.

Багато завдань спрямовано формування навичок ефективного спілкування, що є запорукою успіху в будь-якій сфері сучасного життя.