ГДЗ Українська мова 5 клас І. М. Літвінова 2022 

ГДЗ Українська мова 5 клас І. М. Літвінова (2022 рік) НУШ - 2022
  • Автори:
  • Тип: Відповіді до підручника
  • Рік видання: 2022
  • Видавництво: Ранок, Харків
  • 635

Підручник, що звертається безпосередньо до сучасної дитини з урахуванням її потреб та зацікавлень. Від авторки посібників, що вже здобули неабияку популярність серед учительства та учнівства.

Підручник створено за модельною навчальною програмою «Українська мова. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор І. М. Літвінова).


Обери відповідь до вправи


Варто переглянути

13.03 18:41
Помилка хз яка лрньрорирхвзахахахазазазахазахахазазазаадлпптдав

До вправи: 318

04.03 18:03
Ще '' шановні діти'' це словосполучення, підмет і присудок!

До вправи: 333

04.03 18:00
Я маю на увазі речення ''Добрий день'' ще це вправа 336 в книзі

До вправи: 333

04.03 17:57
Добрий день там і підмет і присудок! Ще чому екскурсії ?? Коли там екскурсію

До вправи: 333

26.02 16:12
Це не 358 завдання із підручника

До вправи: 358

18.02 16:56
Меня трішки не сподобалось бо там все запутано

До вправи: 310

17.02 18:46
Чому це номер 309 якщо це номер 312?????

До вправи: 309

06.02 21:35
Пошел нах 312=309 пиздец

До вправи: Стор.254 (6-9)

04.02 19:22
Чому тута немає вправи 312?

До вправи: 313

30.01 15:09
Почему не правильная последовнисть?, мне нужна 288 вправе а там другая

До вправи: 290

29.01 19:48
А де вправа 124?!

До вправи: 126

28.01 14:31
Вправа 382 не та

До вправи: 382

27.01 13:04
Не правильно зроблена вправа 302

До вправи: 302

26.01 22:17
Чого не те завдадя???? СТАРТУЕМ Я НАТАЛЬЯ МОРСКАЯ ПЕХОТА У МЕНЯ ГЕЛИК В МОСКВЕ

До вправи: 308

22.01 18:05
не правильний номер задания

До вправи: 279

У підручнику запропоновано максимально практичний підхід до вивчення мовного матеріалу. Це виявляється у великій кількості проблемних завдань, а також доборі актуальних для дітей текстів різних стилів і жанрів, що дозволить підтримати рівень зацікавленості дітей на уроках.

Для вивчення тем запропоновано текстоцентричний підхід: використання мовних одиниць у тексті стає мотивацією для вивчення мовного явища. У такий спосіб мовні явища й категорії діти сприймають не як щось абстрактне, обов'язкове для запам'ятовування, а як інструментарій акту спілкування.

Багато завдань спрямовано формування навичок ефективного спілкування, що є запорукою успіху в будь-якій сфері сучасного життя.