У підручнику запропоновано максимально практичний підхід до вивчення мовного матеріалу. Це виявляється у великій кількості проблемних завдань, а також доборі актуальних для дітей текстів різних стилів і жанрів, що дозволить підтримати рівень зацікавленості дітей на уроках.
Для вивчення тем запропоновано текстоцентричний підхід: використання мовних одиниць у тексті стає мотивацією для вивчення мовного явища. У такий спосіб мовні явища й категорії діти сприймають не як щось абстрактне, обов'язкове для запам'ятовування, а як інструментарій акту спілкування.
Багато завдань спрямовано формування навичок ефективного спілкування, що є запорукою успіху в будь-якій сфері сучасного життя.
До вправи: 318
До вправи: 333
До вправи: 333
До вправи: 333
До вправи: 358
До вправи: 310
До вправи: 309
До вправи: Стор.254 (6-9)
До вправи: 313
До вправи: 290
До вправи: 126
До вправи: 382
До вправи: 302
До вправи: 308
До вправи: 279