СИНТАКСИС І ПУНКТУАЦІЯ
- § 6. Словосполучення стор. 20 - 23
- § 7. Види словосполучень стор. 24 - 27
- § 8. Речення стор. 28 - 31
- § 9. Розвиток мовлення. Ділові папери. Протокол стор. 32 - 33
- § 10. Двоскладне речення. Підмет стор. 34 - 37
- § 11. Присудок стор. 38 - 42
- § 12. Означення стор. 43 - 46
- § 13. Розвиток мовлення. Письмовий твір-оповідання на основі почутого (з обрамленням) стор. 47 - 48
- § 14. Прикладка як різновид означення стор. 49 - 52
- § 15. Додаток стор. 53 - 56
- § 16. Обставина стор. 57 - 61
- § 17. Розвиток мовлення. Опис місцевості. Стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі стор. 62 - 63
- § 18. Односкладні речення. Означено-особові речення стор. 64 - 67
- § 19. Неозначено-особові речення стор. 68 - 72
- § 20. Узагальнено-особові речення стор. 73 - 76
- § 21. Розвиток мовлення. Усний твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі стор. 77 - 78
- § 22. Безособові речення стор. 79 - 83
- § 23. Називні речення стор. 84 - 87
- § 24. Повні й неповні речення стор. 88 - 91
- § 25. Розвиток мовлення. Письмовий твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі стор. 92 - 93
- § 26. Однорідні члени речення стор. 94 - 97
- § 27. Однорідні й неоднорідні означення стор. 98 - 101
- § 28. Розвиток мовлення. Опис пам’яток історії та культури. Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в науковому стилі стор. 102 - 103
- § 29. Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами стор. 104 - 107
- § 30. Звертання непоширені й поширені. Розділові знаки в реченнях із звертанням стор. 108 - 111
- § 31. Розвиток мовлення. Письмовий вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в публіцистичному стилі стор. 112 - 113
- § 32. Вставні слова (словосполучення, речення) стор. 114 - 117
- § 33. Розділові знаки при вставних словах (словосполученнях, реченнях) стор. 118 - 121
- § 34. Розвиток мовлення. Усний твір-опис пам’ятки історії та культури за картиною в публіцистичному стилі стор. 122 - 123
- § 35. Поняття про відокремлення. Розділові знаки при відокремлених членах речення стор. 124 - 128
- § 36. Відокремлення узгоджених означень стор. 129 - 132
- § 37. Відокремлення неузгоджених означень стор. 133 - 136
- § 38. Розвиток мовлення. Письмовий твір-опис пам’яток історії та культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі стор. 137 - 138
- § 39. Відокремлення прикладок стор. 139 - 142
- § 40. Відокремлення прикладок (поглиблення знань) стор. 143 - 146
- § 41. Розвиток мовлення. Докладний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням стор. 147 - 148
- § 42. Відокремлення обставин стор. 149 - 152
- § 43. Відокремлення обставин (поглиблення знань) стор. 153 - 156
- § 44. Розвиток мовлення. Конспектування як різновид стислого переказу прочитаного науково-навчального тексту. Тематичні виписки стор. 157 - 158
- § 45. Відокремлення додатків стор. 159 - 162
- § 46. Уточнювальні члени речення стор. 163 - 166
- § 47. Розвиток мовлення. Письмовий твір-роздум у публіцистичному стилі стор. 167 - 168
- § 48. Розбір ускладненого речення стор. 169 - 172
- § 49. Синтаксис простого речення (повторення) стор. 173 - 177
- § 50. Розвиток мовлення. Діалог дискусійного характеру, пов’язаний із життєвим досвідом стор. 178 - 179