ГДЗ Українська мова 8 клас О.М. Авраменко, Т.В. Борисюк, О.М. Почтаренко 2021 

ГДЗ Українська мова 8 клас О.М. Авраменко, Т.В. Борисюк, О.М. Почтаренко (2021 рік)
  • Автори:
  • Тип: Відповіді до підручника
  • Рік видання: 2021
  • Видавництво: Грамота, Київ
  • 767

Обери відповідь до вправи

  • ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО стор. 4 - 19

    • § 1. Мова — найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу стор. 4 - 5

    • § 2. Лексикологія стор. 6 - 9

    • § 3. Фразеологія стор. 10 - 13

    • § 4. Основні правила правопису стор. 14 - 17

    • § 5. Розвиток мовлення. Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю стор. 18 - 19

  • СИНТАКСИС І ПУНКТУАЦІЯ стор. 20 - 191

    • § 6. Словосполучення стор. 20 - 23

    • § 7. Види словосполучень стор. 24 - 27

    • § 8. Речення стор. 28 - 31

    • § 9. Розвиток мовлення. Ділові папери. Протокол стор. 32 - 33

    • § 10. Двоскладне речення. Підмет стор. 34 - 37

    • § 11. Присудок стор. 38 - 42

    • § 12. Означення стор. 43 - 46

    • § 13. Розвиток мовлення. Письмовий твір-оповідання на основі почутого (з обрамленням) стор. 47 - 48

    • § 14. Прикладка як різновид означення стор. 49 - 52

    • § 15. Додаток стор. 53 - 56

    • § 16. Обставина стор. 57 - 61

    • § 17. Розвиток мовлення. Опис місцевості. Стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі стор. 62 - 63

    • § 18. Односкладні речення. Означено-особові речення стор. 64 - 67

    • § 19. Неозначено-особові речення стор. 68 - 72

    • § 20. Узагальнено-особові речення стор. 73 - 76

    • § 21. Розвиток мовлення. Усний твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі стор. 77 - 78

    • § 22. Безособові речення стор. 79 - 83

    • § 23. Називні речення стор. 84 - 87

    • § 24. Повні й неповні речення стор. 88 - 91

    • § 25. Розвиток мовлення. Письмовий твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі стор. 92 - 93

    • § 26. Однорідні члени речення стор. 94 - 97

    • § 27. Однорідні й неоднорідні означення стор. 98 - 101

    • § 28. Розвиток мовлення. Опис пам’яток історії та культури. Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в науковому стилі стор. 102 - 103

    • § 29. Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами стор. 104 - 107

    • § 30. Звертання непоширені й поширені. Розділові знаки в реченнях із звертанням стор. 108 - 111

    • § 31. Розвиток мовлення. Письмовий вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в публіцистичному стилі стор. 112 - 113

    • § 32. Вставні слова (словосполучення, речення) стор. 114 - 117

    • § 33. Розділові знаки при вставних словах (словосполученнях, реченнях) стор. 118 - 121

    • § 34. Розвиток мовлення. Усний твір-опис пам’ятки історії та культури за картиною в публіцистичному стилі стор. 122 - 123

    • § 35. Поняття про відокремлення. Розділові знаки при відокремлених членах речення стор. 124 - 128

    • § 36. Відокремлення узгоджених означень стор. 129 - 132

    • § 37. Відокремлення неузгоджених означень стор. 133 - 136

    • § 38. Розвиток мовлення. Письмовий твір-опис пам’яток історії та культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі стор. 137 - 138

    • § 39. Відокремлення прикладок стор. 139 - 142

    • § 40. Відокремлення прикладок (поглиблення знань) стор. 143 - 146

    • § 41. Розвиток мовлення. Докладний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням стор. 147 - 148

    • § 42. Відокремлення обставин стор. 149 - 152

    • § 43. Відокремлення обставин (поглиблення знань) стор. 153 - 156

    • § 44. Розвиток мовлення. Конспектування як різновид стислого переказу прочитаного науково-навчального тексту. Тематичні виписки стор. 157 - 158

    • § 45. Відокремлення додатків стор. 159 - 162

    • § 46. Уточнювальні члени речення стор. 163 - 166

    • § 47. Розвиток мовлення. Письмовий твір-роздум у публіцистичному стилі стор. 167 - 168

    • § 48. Розбір ускладненого речення стор. 169 - 172

    • § 49. Синтаксис простого речення (повторення) стор. 173 - 177

    • § 50. Розвиток мовлення. Діалог дискусійного характеру, пов’язаний із життєвим досвідом стор. 178 - 179


Варто переглянути

25.10 12:55
ртртрртрртрттттттттттттттттттттттттттттттттттттртттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттрттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттртттттттттттттттттттттттттттртттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттт

До вправи: 1

25.10 12:26
В третьому реченні в першій частині тире ставити не треба, бо перед присудком стоїть заперечна частка не

До вправи: 5

22.10 11:54
Не визначено вид обставин за значенням.

До вправи: 1

21.10 21:14
А де відповідь?

До вправи: 4

21.10 20:36
Тут опишіть палац на сторінці 56,а це Ужгородський

До вправи: ДЗ

21.10 18:45
Не використане слово намагатися з довідки а використано 2 рази продовжувати

До вправи: 2

Admin Кенпряник 21.10 18:47
Виправили, дякуємо!
21.10 18:44
де виконана вправа?

До вправи: 2

21.10 15:03
Де завдання?

До вправи: 4

20.10 10:40
Забули поставити тире!

До вправи: 5

20.10 10:22
У відповіді написані не всі речення

До вправи: 3

19.10 16:28
пропущена половина вправи.

До вправи: 3

19.10 01:57
А де відповідь?

До вправи: 1

18.10 19:59
КАРАСЬ-РИБА,ДРАМА-КАЗКА,СПІВАЧКА РУСЛАНА

До вправи: 3

18.10 19:55
ІМЕНА ЛЮДЕЙ НЕ Є ПРИКЛАДКАМИ,А ЗАГАЛЬНІ НАЗВИ ПРИ НИХ

До вправи: 1

17.10 15:43
Ст 35 завдання 1 там немає відповіді

До вправи: 1