СИНТАКСИС І ПУНКТУАЦІЯ - § 14. Прикладка як різновид означення

Реклама:

Вправа  3. Запишіть словосполучення у дві колонки: у першу — ті, що пишемо окремо; у другу — ті, що пишемо разом.

Поет/романтик, споруда/символ, Коцюбинський/письменник, філософ/Сковорода, Дністер/ ріка, космонавт/Каденюк, замок/фортеця, учений/біолог, льон/довгунець, красень/хлопець, дослідник/Патон, співачка/Руслана, будинок/музей, хімік/учений, очі/волошки, звіробій/трава, друзі/земляки, дівчина/чешка, Сапун/гора, озеро/Балатон, драма/казка, хлопець/богатир, гриб/паразит, карась/риба.


а) філософ Сковорода, космонавт Каденюк, красень хлопець, дослідник Патон, співачка Руслана, озеро Балатон, драма казка карась риба;

б) поет-романтик, споруда-символ, Коцюбинський-письменник, Дністер-ріка, замок-фортеця, учений-біолог, льон-довгунець, будинок-музей, хімік-учений, очі-волошки, звіробій-трава, друзі-земляки, дівчина-чешка, Сапун-гора, хлопець-богатир, гриб-паразит.

Повідомити про помилку
Реклама: