СИНТАКСИС І ПУНКТУАЦІЯ - § 24. Повні й неповні речення

Реклама:

ДЗ. Перепишіть діалог і виконайте завдання.

— От і принесли нам лебеді на крилах життя.

— Життя?

— Еге ж: і весну, і життя... Тепер сонце своїми ключами відімкне землю.

— Діду, а які в сонця ключі?

— Золоті, внучку, золоті.

— Діду, а сонце не може їх загубити, як наша мама?

— Що, що, надзиґльований?

А. Запишіть у кінці кожного речення (у дужках) його вид — повне чи неповне.

Б. Запишіть автора й назву твору, з якого взято цей діалог.

В. Складіть і запишіть неповні речення з пропущеним присудком (два-три) (за зразком).

Зразок. За селом — ліс.


А. — От і принесли нам лебеді на крилах життя, (повне)
— Життя? (неповне)
— Еге ж: і весну, і життя... (неповне) Тепер сонце своїми ключами відімкне землю, (повне)
— Діду, а які в сонця ключі? (неповне)
— Золоті, внучку, золоті, (неповне)
— Діду, а сонце не може їх загубити, як наша мама? (повне)
— Що, що, надзигльований? (неповне)
В. За сквером — школа. Кицька — на дерево. Батько — за інструменти.

Повідомити про помилку
Реклама: