СИНТАКСИС І ПУНКТУАЦІЯ - § 49. Синтаксис простого речення (повторення)

Реклама:

6. Прочитайте текст і виконайте завдання.

А. Пригадайте, з якого твору цей уривок.

Твір В. Нестайка «Незвичайні пригоди в лісовій школі».

В. Випишіть із тексту речення з прикладками та неповні речення. Поясніть розділові знаки в цих реченнях.

— Ой, і нащо мені ота спеціалізована музична школа?.. Та ще й із ведмежою мовою викладання! Ой, я нещасний!

— Мовчи, синку! Мовчи, дурненький! — казала мама-зайчиха.

І його мама-їжачиха казала, що він дурненький і нічого не розуміє, і що без знання іноземних мов нікуди зараз не поткнешся...

Нарешті на ґанок вийшов директор Бурмило Михайлович Ведмідь. За ним учителі — пантера, жирафа, лисиця, слон, мавпа й бегемот.

Лісторію, тобто лісову історію, — Мамонт Африканович. Лісографію, тобто лісову географію, — Жирафа Жирафіївна. Фізкультуру — Макак Макакович. Спеціальний музичний предмет сольфеджіо — Бегемот Гіпопотамович. А тепер — у клас!

У неповному реченні ставиться тире, найчастіше якщо пропущено присудок.

(Наприклад: Фізкультуру [викладатиме] — Макак Макакович).

Повідомити про помилку
Реклама: