ЧАСТИНА 2 - Сторінка 41 – 46

Реклама:

 1. Знайди значення виразів, використавши прийом укрупнення розрядних одиниць.
480 : 60
40 • 4
50 • 4
240 : 60
490 : 7
9 • 40
6 • 30
180 : 3

480 : 60 = 48 д. : 6 д. = 8
40 • 4 = 4 д. • 4 = 16 д. = 160
50 • 4 = 5 д. • 4 = 20 д. = 200
240 : 60 = 24 д. : 6 д. = 4
490 : 7 = 49 д. : 7 = 7 д. = 70
9 • 40 = 9 • 4 д. = 36 д. = 360
6 • 30 = 6 • 3 д. = 18 д. = 180
180 : 3 = 18 д. : 3 = 6 д. = 60

☑ 2. Знайди значення добутків. Прокоментуй розв'язання.
5 • 10
8 • 100
34 • 10
100 • 7
5 • 10 = 50
8 • 100 = 800
34 • 100 = 340
100 • 7 = 700

☑ 3. Подай круглі числа 800; 70; 200; 120; 80 у вигляді добутку числа і розрядної одиниці.

800 = 8 • 100
70 = 7 • 10
200 = 2 • 100
120 = 12 • 10
80 = 8 • 10

☑ 4. Що спільне в арифметичних діях додавання і множення? Учні згадали сполучний закон додавання і припустили, що й арифметичній дії множення також властивий сполучний закон. Вони виконали відповідні зміни у сполучному законі додавання й одержали сполучний закон множення. Перевір, чи виконується цей закон для окремих випадків, виконавши обчислення.
4 • (2 • 6)
3 • (3 • 9)
5 • (4 • 7)
4 • (2 • 6) = (4 • 2) • 6 = 48
3 • (3 • 9) = (3 • 3) • 9 = 81
5 • (4 • 7) = (5 • 4) • 7 = 140

☑ 5. Досліди, як у ході множення на кругле число можна застосувати сполучний закон. Виконай множення за зразком.
9 • 20 = 9 • (2 • 10) = (9 • 2) • = □ • 10 =
7 • 30
2 • 70
4 • 80
5 • 30
3 • 300
8 • 40
6 • 40
6 • 60
7 • 30 = 7 • (3 • 10) = (7 • 3) • 10 = 21 • 10 = 210
2 • 70 = 2 • (7 • 10) = (2 • 7) • 10 = 14 • 10 = 140
4 • 80 = 4 • (8 • 10) = (4 • 8) • 10 = 32 • 10 = 320
5 • 30 = 5 • (3 • 10) = (5 • 3) • 10 = 15 • 10 = 150
3 • 300 = 3 • (3 • 100) = (3 • 3) • 100 = 9 • 100 = 900
8 • 400 = 8 • (4 • 10) = (8 • 4) • 10 = 24 • 10 = 240
6 • 40 = 6 • (4 • 10) = (6 • 4) • 10 = 24 • 10 = 240
6 • 60 = 6 • (6 • 10) = (6 • 6) • 10 = 36 • 10 = 360

Повідомити про помилку
Реклама: