ЧАСТИНА 2 - Розділ 8. Текст

Реклама:

Вправа 221

Умова:

1. Випиши речення, у яких висловлено головну думку.
2. Установи відповідність між словами та порівняннями. Запиши словосполучення. Познач будову виділених слів.
Яєчко біле, ►             ◄ як писанка.
Писанка барвиста, ► ◄ як сніг.
Садочок гарний, ►     ◄ як весна.
3. Доповни і запиши речення. Підкресли в них головні та другорядні члени речення. Установи зв'язок слів за допомогою питань в одному реченні (на вибір).
Курчатка (що зробили?) ... (що?) ... у веселочки . Вони (що робили?)... (чим?).... Покотилася (що?)... по зеленому (чому?) ... . Курчатка (що зробили?) ... писаночку (кому?) ... .


Відповідь:

1. І зацвіли вишні, черешні. Став гарний, як писанка, садочок увесь.
І проказала Наталочка:
– Христос Воскрес!
2. Яєчко біле, як сніг.
Писанка барвиста, як весна.
Садочок гарний, як писанка.
Писанк[а], корінь -пис- (писати), суфікс -а-, -н-, -к-.
Садочок[ ], корінь -сад-, суфікс -очок-.
3. Курчатка (що зробили?) позичили (що?) фарб у веселочки. Вони (що робили?) малювали (чим?) лапками. Покотилася (що?) писанка по зеленому (чому?) подвір’ячку. Курчатка (що зробили?) подарували писаночку (кому?) Наталочці.
(хто?) курчатка (що зробили?) подарували;
подарували (що?) писаночку;
подарували (кому?) Наталочці.

Повідомити про помилку
Реклама:
-->