ЧАСТИНА 2 - Розділ 9. Повторення вивченого

Реклама:

Вправа 281

Умова:

1. Виконай завдання на вибір.
✔ Випиши з вірша слова, у яких звуків менше, ніж букв. Побудуй звукові моделі цих слів.
✔ Запиши, якими справами ти займатимешся влітку.
2. Знайди у вірші Тетяни Корольової «Щедре літо» слова, які мають таку звукову будову, запиши їх в алфавітному порядку:
3. Випиши з вірша виділені слова, поділи їх на склади для переносу різними способами.
4. Спиши підкреслене речення. Підкресли головні та другорядні члени речення. Установи зв'язок слів за допомогою питань.


Відповідь:

1.
✔ Скільки [ = •́ =  •], [с к’і л’к и]
Зелень [ •́  • =], [з е л е н’]
✔ Літо – дуже класна пора року. Влітку немає занять в школі, а канікули тривають цілих три місяці. Влітку не потрібно робити уроків, готуватися до контрольних робіт, ходити кожен день в школу. Я можу влітку гуляти цілий день, грати з друзями в футбол. Ми з батьками вихідними обов’язково поїдемо на річку.
2. Аґрус, грім, грози, літо, ожина, річка.
3. Пре-красне, прек-расне, прекра-сне, прекрас-не. Сма-чні, смач-ні. Да-рунки, дару-нки, дарун-ки. Во-дичка, води-чка, водич-ка. Влі-тку, вліт-ку.
4. Ген тече срібляста річка.
(що?) річка (що робить?) тече;
річка (яка?) срібляста.

Повідомити про помилку
Реклама:
-->