Дієслово

Реклама:

Умова:

1. Прочитайте початок оповідання.
Купа сміття
У кінці шкільного подвір'я лежала купа сміття. Спершу це був маленький смітничок, потім – смітник, і нарешті він перетворився на величезну купу. Купу цю бачили всі, але ніхто не звертав на неї уваги. Кожен думав: треба ж кудись сміття викидати...
За Василем Сухомлинським
2. Що ви могли б сказати дітям цієї школи? Складіть і запишіть поради-застереження, використовуючи дієслова з не.
3. Випишіть із тексту вправи: І варіант – споріднені слова; ІІ варіант – слова, протилежні за значенням. До яких частин мови вони належать?
4. Зробіть звуко-буквений аналіз слова сміття.


Розв'язання:

2. Поради-застереження:
1) Не сміти на шкільному подвір'ъ.
2) Прибирай за собою сміття.
3) Сміття потрібно викидати в спеціально-відведене місце.
3. І варіант
Сміття, смітничок, смітник (іменники).
ІІ варіант
Маленький - величезна (прикметники).
4. Сміття – сміт-тя́ – 2 скл., 6 букв, 5 звуків: 2 гол, 3 приг.
Голосні - і, а.
Приголосні - с, м́, т ́.

Повідомити про помилку
Реклама: