Частини мови. Іменник
Назад до 109 | Вправа 110 | Вперед до 111 |
Вправа 110
1. Прочитай текст. Поміркуй, чи корисним був винахід мила. Обґрунтуй свою думку.
Як ти гадаєш, чи завжди було мило? Ні, був час, коли мила не було. В Єгипті милом слугувала паста з бджолиного воску. А в Римі замість мила використовували дуже дрібний пісок.
2. Досліди, коли змінюється закінчення у слові мило
Крок 1. Користуючись текстом, допиши сполучення слів.
було (що?) ... ; не було (чого?) ... ; слугувала (чим?) ... .
Крок 2. Уписані слова — це різні слова чи форми одного слова?
Крок 3. Познач у вставлених словах закінчення. Чому в одному слові різні закінчення?
Крок 4. До якої частини мови ми можемо віднести виділені в тексті слова?
Крок 5. Зроби висновок.
3. Цікаво знати! Щоб легко запам’ятати назви відмінків, користуйся фразою: Нашого Ромчика Дивує Зебра — Оця Маленька Красуня.
2. Було (що?) мило; не було (чого?) мила; слугувала (чим?) милом.
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180