Дізнаюся більше про дієслово
Реклама:
Назад до стор.99 (1) | Вправа стор.100 (2-3) | Вперед до стор.100 (4) |
Вправа 2
Прочитай текст. Поясни, як ти розумієш його зміст. З якою метою він написаний?
Словом можна вбити й оживити, поранити й вилікувати, посіяти тривогу, розсіяти сумнів і засмутити, викликати посмішку і сльозу, породити віру в людину і заронити невіру, надихнути на працю… Зле, невдале, нерозумне слово може образити, приголомшити людину.
За Василем Сухомлинським
Текст написаний для того, щоб пояснити силу слова і заставити замислитись над своїми словами.
Вправа 3
Випиши з тексту попереднього завдання дієслова в неозначеній формі. Знайди серед них антоніми і підкресли їх.
Вбити, оживити, поранити, вилікувати, посіяти, розсіяти, засмутити, викликати, породити, заронити, надихнути, образати, приголомшити.
Реклама:
- стор.97 (1)
- стор.97 (2)
- стор.97 (3)
- стор.97 (4)
- стор.98 (5)
- стор.98 (6)
- стор.98 (7)
- стор.98 (8)
- стор.98 (9)
- стор.99 (10)
- стор.99 (1)
- стор.100 (2-3)
- стор.100 (4)
- стор.100 (5)
- стор.101 (6)
- стор.101 (7)
- стор.101 (8)
- стор.101 (1)
- стор.102 (2-3)
- стор.102 (4)
- стор.103 (5)
- стор.103 (6)
- стор.103 (7)
- стор.103 (1)
- стор.104 (2)
- стор.104 (3)
- стор.104 (4)
- стор.105 (5)
- стор.105 (6)
- стор.105 (7)
- стор.105 (8)
- стор.105 (9)
- стор.106 (1)
- стор.106 (2)
- стор.106 (3)
- стор.106 (4)
- стор.107 (5)
- стор.107 (6)
- стор.107 (7)
- стор.108 (1)
- стор.108 (2)
- стор.108 (3)
- стор.109 (4)
- стор.109 (5)
- стор.109 (6)
- стор.109 (7)
- стор.109 (8)
- стор.110 (1)
- стор.110 (2)
- стор.110 (3)
- стор.111 (4)
- стор.111 (5)
- стор.111 (6)
- стор.111 (7)
- стор.111 (8)
- стор.112 (1)
- стор.112 (2)
- стор.112 (3)
- стор.112 (4)
- стор.113 (5)
- стор.113 (6)
- стор.113 (7)
- стор.113 (8)
- стор.113 (9)
- стор.114 (1)
- стор.114 (2)
- стор.114 (3)
- стор.114 (4)
- стор.114 (5)
- стор.115 (6)
- стор.115 (7)
- стор.115 (8)
- стор.115 (9)
- стор.116 (1)
- стор.116 (2)
- стор.116 (3)
- стор.117 (4)
- стор.117 (5)
- стор.117 (6)
- стор.117 (7)
- стор.117 (8)