ДІЄСЛОВО
Назад до стор.158 (6) | Вправа стор.158 (7) | Вперед до стор.159 (8) |
Стор. 158
7. Прочитайте речення і запишіть їх. Підкресліть у них головні члени.
Назустріч сонцю золотому усмішка радісна летить.
(Що?) усмішка (що робить?) летить.
Тільки вільний народ своє щастя кує.
(Хто?) народ (що робить?) кує.
Білі гуси летять над лугами, в синім небі хмарками зникають.
(Хто?) гуси (що роблять?) летять, зникають. Однорідні присудки.
Щоранку батько і синок ходили разом на ставок ловити рибку.
(Хто?) батько, синок (що робили?) ходили. Однорідні підмети.
Два хлопчики на ставочку ловлять рибку в холодочку.
(Хто?) два хлопчики (що роблять?) ловлять.
Поясніть, якими частинами мови виражено головні члени в останньому реченні.
В останньому реченні підмет виражений числівником і іменником, а присудок – дієсловом.
Розберіть два дієслова (на вибір) за схемою.
Летить – дію предмета, що робить?, дієслово, теперешній час, однина, усмішка, присудок.
Ходили – дію предмета, що робить?, дієслово, минулий час, множина, батько і син, присудок.
- стор.140 (1)
- стор.141 (2)
- стор.141 (3)
- стор.142 (1)
- стор.143 (2)
- стор.143 (3)
- стор.144 (1)
- стор.145 (2)
- стор.146 (3)
- стор.146 (4)
- стор.146 (5)
- стор.147 (6)
- стор.147 (7)
- стор.148 (8)
- стор.148 (9)
- стор.149 (10)
- стор.149 (11)
- стор.150 (12)
- стор.151 (13)
- стор.151 (14)
- стор.151 (15)
- стор.152 (16)
- стор.152 (17)
- стор.153 (18)
- стор.153 (19)
- стор.154 (20)
- стор.154 (21)
- стор.155 (22)
- стор.155 (23)
- стор.155 (24)
- стор.156 (1)
- стор.157 (2)
- стор.157 (3)
- стор.157 (4)
- стор.158 (5)
- стор.158 (6)
- стор.158 (7)
- стор.159 (8)