Дайте відповіді на запитання
Реклама:
Назад до 5.2 (3-4) | 5.3 (1-3) | Вперед до 5.3 (4-6) |
5.3. СЕРЕДОВИЩЕ СТВОРЕННЯ ТА РЕДАГУВАННЯ ПРОЄКТІВ SCRATCH.
Дайте відповіді на запитання
1. Яке призначення різних частин Головного вікна середовища Scratch З?
Усі частини Головного вікна середовища Scratch 3 - мають своє призначення та функції, які призначені для виконання певних завдань.
2. Які команди для виконавця в середовищі Scratch 3 ви знаєте і що є результатом їх виконання?
Є такі команди: переміщення, поява, зникання, зміна кольору чи фону тощо.
3. Як можна редагувати проект у середовищі Scratch З?
Редагувати проект - можна просто змінивши його будь-яким чином.
Реклама:
- 1.1 (1-3)
- 1.1 (4-5)
- 1.2 (1-3)
- 1.2 (4-5)
- 1.3 (1-4)
- 1.3 (5)
- 1.4 (1-5)
- 1.5 (1-5)
- 1.6 (1-3)
- 1.6 (4-5)
- 2.1 (1)
- 2.1 (2-3)
- 2.1 (4-5)
- 2.2 (1-3)
- 2.2 (4-5)
- 2.3 (1-5)
- 2.4 (1-4)
- 2.5 (1-2)
- 2.5 (3-5)
- 3.1 (1-2)
- 3.1 (3-5)
- 3.2 (1-2)
- 3.2 (3-4)
- 3.3 (1-3)
- 3.3 (4-5)
- 3.4 (1-4)
- 4.1 (1-2)
- 4.1 (3-4)
- 4.1 (5-6)
- 4.2 (1-2)
- 4.2 (3-4)
- 4.3 (1-2)
- 4.3 (3-4)
- 4.3 (5)
- 4.4 (1-3)
- 4.4 (4-5)
- 4.5 (1-3)
- 4.5 (4-5)
- 4.5 (6-7)
- 5.1 (1-3)
- 5.2 (1-2)
- 5.2 (3-4)
- 5.3 (1-3)
- 5.3 (4-6)
- 5.4 (1-4)
- 5.5 (1-5)
- 5.6 (1-4)
- 6.1 (1-5)