Тема 3. ДІЗНАЄМОСЯ ПРО ЗЕМЛЮ І ВСЕСВІТ - § 15. Будова планети Земля - § 16. Рухи Землі, глобус
Назад до 15 (1-3) | 15 (4-6) | Вперед до 16 (1-3) |
4. Добери інформацію про одну з гірських порід за планом: 1) агрегатний стан у природі, 2) колір; 3) місця її покладів в Україні; 4) з якою метою добувають.
Граніт
1) Твердий.
2) Білий, червоний до темно-сірого.
3) Родовища: лезниківське, покостовське, луковецьке.
4) 3 метою виготовлення виробів з нього.
5. Пригадай, як передається тепло. Поміркуй і скажи, де температура мантії вища: на межі з ядром чи на межі із земною корою.
На межі з ядром температура вища, тому що поступово з відстанню температура зменшується.
6. Долучися до дискусії дітей про форму Землі.
Форма Землі куляста, тому що є її фото з космосу. Також це пояснює зміну дня та ночі. Куляста форма Землі пояснює чому існує небокрай, чому можливі навколосвітні мандрівки. Те що моря, океани, річки не стекли в одну водойму, пояснюється тяжінням та обертанням Землі.