У СВІТІ ПРИРОДИ
Реклама:
Назад до ст.176 (6-9) | ст.176 (11-13) |
ст.176 (11-13)
11. На матеріалі вивчених віршів поясніть, що таке рима та поетичний ритм.
Рима – співзвучність закінчень віршових рядків. Ритм – упорядковане чергування наголошених і ненаголошених складів у віршовому рядку. Твір – зір – це рима. Рима: Щодня себе перемагаю, від суєти застерігаю.
13. Придумайте до образів вершин, урожаю та зливи: а) епітети, б) порівняння, в) метафори.
Вершини – домівка для туману, вітер – бистрий вершник, бор – могутні велетні.
Реклама:
- ст.137 (1-2)
- ст.137 (3-4)
- ст.142 (1-2)
- ст.142 (3-4)
- ст.146
- ст.153 (1-3)
- ст.153 (4-5)
- ст.153-(1-2)
- ст.153-(3-4)
- ст.153-(6)
- ст.153-(7)
- ст.157 (1-2)
- ст.157 (3-4)
- ст.157 (5-6)
- ст.162 (1-3)
- ст.162 (4-6)
- ст.163 (7-8)
- ст.166 (1-3)
- ст.166 (4-7)
- ст.170 (1-3)
- ст.170 (4-6)
- ст.170 (7-8)
- ст.172 (1)
- ст.172 (2-3)
- ст.172 (4)
- ст.173 (1-4)
- ст.176 (1-2)
- ст.176 (3-5)
- ст.176 (6-9)
- ст.176 (11-13)