РОЗДІЛ 2. ЧОМУ НЕ ЦІКАВО ЖИТИ БЕЗ ПРИГОД?
Назад до стор.62 (3-5) | стор.63 (1-4) | Вперед до стор.63 (5-6) |
Стор. 63
1. Яку картину ти уявляєш, коли читаєш вірш О. Сенатович «Друже мій»? Засобами словесного малювання опиши цей пейзаж.
Як вітер шелестить в листях дерев, в траві. Усі звуки природи які чуєш дуже часто, но зазвичай не звертаєш на них увагу.
2. Поясни значення вислову «серцем слухати зумій звуки рідної природи».
Цими словам и автор закликає нас не забувати про природу «Стань, послухай, роздивись», серцем відчувати її, розвивати свою душу та серце через природу «розуміти серцем вчись».
3. У вірші поетеса вживає слова, що спонукають до дії: зумій, стань, послухай, роздивись, вчись. Яка їхня роль у творі?
Роль цих слів – заклик до читача.
4. Яка основна думка об’єднує вірші Б.-І. Антонича та О. Сенатович?
Навчитися слухати природу, відчувати її красу серцем.
- стор.62 (1-2)
- стор.62 (3-5)
- стор.63 (1-4)
- стор.63 (5-6)
- стор.69 (1-2)
- стор.69 (4-6)
- стор.69 (7-10)
- стор.73 (1-4)
- стор.73 (5-7)
- стор.73 (8-10)
- стор.74 (ДЗ)
- стор.81 (1)
- стор.81 (2-4)
- стор.81 (5-7)
- стор.81 (9-11)
- стор.82 (ДЗ)
- стор.87 (1-2)
- стор.87 (3)
- стор.87 (4-6)
- стор.87 (7-8)
- стор.88 (ДЗ)
- стор.92 (2-4)
- стор.92 (5)
- стор.92 (6-8)
- стор.92 (9-12)
- стор.92 (13-14)
- стор.92 (15)
- стор.92 (16-18)
- стор.93 (ДЗ)
- стор.95 (2-3)
- стор.95 (5)