ТЕКСТ. РЕЧЕННЯ. СЛОВО - 4–5. Текст - 6-7. Поділ тексту

Реклама:

§ 4-5. ТЕКСТ. ЗАГОЛОВОК ТЕКСТУ

2. Прочитайте речення та виконайте завдання.

А. Відновіть текст, переставивши місцями абзаци.


Хліб — шкідлива їжа для диких водоплавних птахів, що не має ніякої поживної цінності, окрім калорій. Постійне підгодовування хлібом змушує їх покладатися на людину як на джерело корму, а не на свій природний раціон. Отже, хлібна дієта — це легкий доступ птахів до нездорового раціону, унаслідок якого вони недоотримують поживні речовини.
У віддаленій перспективі в таких пернатих можуть сформуватися так звані «крила ангела», що стирчать у горизонтальній площині, а не обтічно лежать на тілі. Більшість птахів із цією вадою не вміють літати.
Треба пам'ятати: якщо ми перестанемо підгодовувати водоплавних птахів хлібом, вони не зникнуть. Родини й надалі зможуть відвідувати міські водойми, щоб спостерігати за качками й лебедями.

Б. Визначте тему та головну думку відновленого тексту.


Тема: у тексті розповідається про те, що хліб є шкідливим для лебедів та качок.
Головна думка: не годуйте лебедів та качок хлібом.

В. Доберіть і запишіть два заголовки так, щоб перший передавав тему тексту, а другий — його головну думку.


Перший: заборони при годуванні лебедів.
Другий: правильне годування лебедів.

Повідомити про помилку
Реклама: