Вправа 1 - 100

Реклама:

Вправа 4. Виберіть один із текстів і прочитайте його виразно. Дайте відповіді на запитання і виконайте завдання.


Текст №2

Запитання:

1. Що в тексті для вас відоме, а що нове?

Для меле була невідома інформація про північні народи, про їхні слова та мову.

Мені було відомо, що наша мова відображає наш світ.

2. Чому північним народам так важливо мати в мові спеціальні слова для позначення снігу, а в українській мові таких слів немає?

Сніг - це частина їхнього існування, вони бачать його постійно, їх побут пов'язаний з ними напряму. А ми в Україні, сніг бачимо лите взимку, наше життя не посіійно залежить від нього нього.

3. Як цей текст пов'язаний із темою уроку?

Ми побачили наскільки важлива мова в суспільстві, а це і є темою заняття.

Завдання:

1. Як ви розуміє зміст першого речення?

Ми озвучуємо наше ставлення до світу так, як ми його бачимо. Наші слова - наше життя.

2. Поясніт значення слів, позначених зірочкою, звірте своє тлумачення зі словником.

  • Антрополог - науковець, що займається наукою антропологією. Антропологія - це наука, яка вивчає розвиток людини, її природу.
  • Інтуїти - не населення на півночі Канади.
  • Гринджоли - це низькі й широкі сани.

3. Пригадайте всі слова, пов'язані зі снігом, в українській мові.

Сніг, сніговик, сніжки, сніжинки, сани, ковзани, лижі, зима, холод, лід.

Повідомити про помилку
Реклама: