Вправа 201 - 300
Назад до 271 | Вправа 272 | Вперед до 273 |
272. І. Уставте потрібний прийменник або сполучник.
1. Сидіти у своїй кімнаті, пішов в аптеку, упевнений у своїх друзях, поїхав у Харків, відпочивати в Східниці, виношувати в голові, зайти в метро, виріс в Одесі, в обох друзів, народився в Дніпрі.
2. Брати й сестри, дерева й квіти, Ольга й Ігор, вітаміни й мінерали, бажаю щастя й здоров’я, хліб і сіль, учні і учениці, овочі й фрукти, спостерігаю й описую, явір і тополя, тополя й явір.
ІІ. Відредагуйте речення й запишіть їх.
1. Домашні завдання треба виконувати ввечері.
2. У своєму класі мені дуже цікаво навчатися.
3. В озері біля лісу багато риби.
4. Учителька розповіла дуже цікаву історію.
5. Учні й учениці нашого класу найбільше люблять уроки української мови й літератури.
6. У парку всім присутнім роздавали повітряні кульки.
7. Над ставком у кущах співали пташки.
ІІІ. Складіть і запишіть «Правила природоохоронної поведінки» для учнів та учениць школи.
Найбільша і головна проблема - це сміття.
- Не залишайте сміття в лісі.
- Не розпалюйте в лісі багаття.
- Не зривайте і не толочіть рослини.
- У лісі ходіть по стежинам і доріжкам.
- Не шуміть.
- Не ловіть метеликів.
- Не руйнуйте мурашники.
- Не чіпайте пташині гнізда.
- Не рвіть павутину, краще простежте, як павук полює.
- Не чіпайте плазунів, вони – невід’ємна, важлива частина лісового середовища.
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300