Вправа 201 - 300

Реклама:

272. І. Уставте потрібний прийменник або сполучник.

1. Сидіти у своїй кімнаті, пішов в аптеку, упевнений у своїх друзях, поїхав у Харків, відпочивати в Східниці, виношувати в голові, зайти в метро, виріс в Одесі, в обох друзів, народився в Дніпрі.

2. Брати й сестри, дерева й квіти, Ольга й Ігор, вітаміни й мінерали, бажаю щастя й здоров’я, хліб і сіль, учні і учениці, овочі й фрукти, спостерігаю й описую, явір і тополя, тополя й явір.

ІІ. Відредагуйте речення й запишіть їх.

1. Домашні завдання треба виконувати ввечері.

2. У своєму класі мені дуже цікаво навчатися.

3. В озері біля лісу багато риби.

4. Учителька розповіла дуже цікаву історію.

5. Учні й учениці нашого класу найбільше люблять уроки української мови й літератури.

6. У парку всім присутнім роздавали повітряні кульки.

7. Над ставком у кущах співали пташки.

ІІІ. Складіть і запишіть «Правила природоохоронної поведінки» для учнів та учениць школи.

Найбільша і головна проблема - це сміття.

  • Не залишайте сміття в лісі.
  • Не розпалюйте в лісі багаття.
  • Не зривайте і не толочіть рослини.
  • У лісі ходіть по стежинам і доріжкам.
  • Не шуміть.
  • Не ловіть метеликів.
  • Не руйнуйте мурашники.
  • Не чіпайте пташині гнізда.
  • Не рвіть павутину, краще простежте, як павук полює.
  •  Не чіпайте плазунів, вони – невід’ємна, важлива частина лісового середовища.
Повідомити про помилку
Реклама: