Вправа 301 - 400
Назад до 395 | Вправа 396 | Вперед до 397 |
396. ІІ. Прочитайте речення із прямою мовою. Поясніть розділові знаки. Переробіть речення із прямою мовою, записавши їх як діалог. Що зміниться в оформленні тексту?
- Не шкода тобі тратити сили і час на дописи у фейсбуку? Навіщо сипати бісер казна перед ким? — запитує мене один дуже поважний чоловік.
- Тому, що це — бісер українського слова. І взагалі, немає читачів поганих і хороших. Якщо вони читачі, то всі дуже різні. Давні хасиди, приміром, так їх класифікували: читач-губка, читач-лійка, читач-цідилко, читач-сито. Губка вбирає в себе все підряд. У лійку з одного боку все прочитане вливається, а з другого — витікає. Цідилко пропускає крізь себе вино, а затримує винний камінь. Сито ж відсіює полову, залишаючи найкраще зерно. Добре, коли є що вбирати, вливати, цідити, просіювати...— відповідаю я.
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400