БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ

Реклама:

Вправа 172. ІІ. Виконайте завдання до тексту.

1. Випишіть по три слова зі звуковим і нульовим закінченням. Які граматичні значення виражають ці закінчення?

Естафета, історія, слово, клас, соліст, балет.

2. Випишіть три слова, які стосуються музичного чи хореографічного мистецтв. Доберіть до них спільнокореневі. Виділіть корені.

Хор, балет, консерваторія.

Хоровий, балетки, консерваторний.

3. Виконайте письмово розбір за будовою виділених слів.

Стрибок  думками, світового, балету.

Стрибок - стриб - корінь, ок - суфікс, закінчення нульове, основа - стрибок.

Думками - дум - корінь, к - суфікс, ами - закінчення, думк - основа.

Світового - світ - корінь, ов - суфікс, ого - закінчення, світов - основа.

Балету - балет - корінь, у - закінчення, балет - основа.

4. Випишіть 3–4 дієслова з префіксами. Якого значення надали ці префікси словам?

Написати, найяскравіший, приїжджали.

5. Доберіть дві форми іменника балет та два спільнокореневих слова до нього. З одним дібраним спільнокореневим словом (на вибір) складіть і запишіть речення.

Балету, на балет. Балетний, балетки.

Я загубила свої балетки в роздягальні.

Повідомити про помилку
Реклама: