РОЗДІЛ 4. РОЗВИТОК ЛЮДСТВА УПРОДОВЖ ІСТОРІЇ
Реклама:
Назад до §28 (2) | §29 (1) | Вперед до §29 (2) |
§ 29. Як люди взаємодіяли у спільнотах протягом історії
Діємо: практичні завдання
1. Уважно розгляньте малюнки, визначте, у які історичні періоди діяли зображені люди.
Неоліт, стародавні часи, середньовіччя та сучасність.
2. Розташуйте малюнки в хронологічній послідовності, відповідно до зображених епох.
4, 3, 1, 2. 3.
Які завдання вирішують люди на ілюстраціях? Чи могли б вони вирішити ці завдання одноосібно?
Ні.
4. Висловіть припущення, які дії мали вчинити люди, щоб спільно вирішити поставлені завдання.
Гуртуватися.
5. Що спільного й відмінного у взаємодії людей на малюнках у різні історичні епохи?
Принцип – один, завдання – різні.
Реклама:
- §22 (1)
- §22 (2)
- §22 (3)
- §22 (4)
- §23 (1)
- §23 (2)
- §24 (1)
- §24 (2)
- §24 (3)
- §25 (1)
- §25 (2)
- §26 (1)
- §26 (2)
- §26 (3)
- §27 (1)
- §27 (2)
- §28 (1)
- §28 (2)
- §29 (1)
- §29 (2)
- §29 (3)
- §30 (1)
- §30 (2)
- §30 (3)
- §31
- §32 (1)
- §32 (2)
- §33 (1)
- §33 (2)
- §33 (3)
- §34 (1)
- §34 (2)
- §35 (1)
- §35 (2)
- §35 (3)
- §35 (4)
- §36 (1-7)
- §36 (8-14)
- §36 (15-21)
- §36 (22-29)
- §36 (30-37)
- §36 (38-43)
- §36 (44-50)
- §36 (51-58)
- §36 (59-64)
- §36 (65-72)