Художня література - Художній образ

Реклама:

5. Згадайте раніше прочитаний художній твір, у якому яскраво виражена виховна функція. Прокоментуйте її.

Я думаю, що виховна функція (виховувати розуміння цінності кожної людини на землі) яскраво виражена в оповіданні Григора Тютюнника «Дивак», з яким я познайомився у 5 класі.

Олесь, герой оповідання «Дивак», тонко відчуває природу, чутливий до краси, його серце відкрите для добра й справедливості. Усе лихе в житті він сприймає болісно. Не всі розуміють його почуття, навіть учителька та рідний дід, тому вважають його диваком, людиною, не пристосованою до життя.

Але автор своїм твором повчає: кожна людина неповторна, індивідуальна.

6. Наведіть приклад виховної функції одного з раніше прочитаних творів.

Г. Тютюнник «Климко»: прищеплювати риси чуйності, доброти, щирості.

7. Згадайте раніше вивчений напам’ять вірш, від якого ви отримали естетичне задоволення. Прочитайте кілька рядків із нього.

Від поезії Василя Симоненка: «Ти знаєш, що ти — людина…?», яку ми вивчали напам’ять у сьомому класі, я отримав справжнє естетичне задоволення:

Кілька рядків із неї:

… ти на землі – людина,
І хочеш того чи ні –
Усмішка твоя – єдина,
Мука твоя – єдина,
Очі твої – одні.

Повідомити про помилку
Реклама:
-->