Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення
Реклама:
Назад до 135 | Вправа 136 | Вперед до 137 |
Вправа 136
І. Прочитайте виразно вірш, виділяючи інтонацією логічно наголошені слова. З'ясуйте, завдяки чому автор досягає образної виразності тексту. Яку роль у цьому відіграють епітети та порівняння?
ІІ. Виконайте завдання до тексту.
- Назвіть два узгоджені та два неузгоджені означення.
- Випишіть одне дієслівне словосполучення, зробіть його синтаксичний розбір.
- Укажіть речення: а) спонукальне; б) непоширене; в) поширене; г) просте.
- Знайдіть обставину способу дії
- Обгрунтуйте вивчені пунктограми
- Випишіть 5-7 другорядних членів речення та заповніть таблицю
Аналізоване слово | Синтаксична роль | Форма вираження | Слово, від якого залежить | Питання, на яке відповідає |
Митця | Означення | Іменник | Душа | Чия? |
Стоголосо | Обставина | Прислівник | Співає | Як? |
Мелодію | Додаток | Іменник | Шука | Що? |
Чарівні | Означення | Прикметник | Звуки | Які? |
Тем | Додаток | Іменник | В пошуку | Чого? |
Йому | Додаток | Займенник | Допомога | Кому? |
Його | Означення | Займенник | Музика | Чия? |
Реклама:
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141