Розділ 1. Текст - § 8. Складання плану тексту

Умова:

Прочитайте і подумайте, що треба зробити, щоб цей запис сприймався як текст.
А навколо них клопочуться метушливі мурашки. Для них попелиці те саме, що корова для людини. Підбіжить мурашка, полоскоче попелицю вусиками, неначе подоїть. Попелиця й випустить краплинку солодкого соку. Злиже мурашка свої ласощі й ну іншу лоскотати.
На тоненькій гілочці верби дружно сидять попелиці. Запустили свої хоботки під кору - вербовий сік смокчуть.
Так попелиці мурашок годують (За Володимиром Танасійчуком).
• Розташуйте абзаци відповідно до пунктів
плану.
1. Попелиці смокчуть вербовий сік.
2. Як ласують мурашки?
3. Попелиці мурашок годують.

Розв'язання:

На тоненькій гілочці верби дружно сидять попелиці. Запустили свої хоботки під кору - вербовий сік смокчуть.
А навколо них клопочуться метушливі мурашки. Для них попелиці те саме, що корова для людини. Підбіжить мурашка, полоскоче попелицю вусиками, неначе подоїть. Попелиця й випустить краплинку солодкого соку. Злиже мурашка свої ласощі й ну іншу лоскотати.
Так попелиці мурашок годують.

Повідомити про помилку