Розділ 2. Речення - § 10. Речення

Умова:

Уяви себе журналістом (журналісткою), що цікавиться, як ваш клас готується до Свята осені. Продумай запитання і можливі відповіді. Розіграйте сценку в класі.
Пам'ятайте про культуру спілкування.

Розв'язання:

⦁ Добрий день.
⦁ Добрий день. Мене звати Петро Петрович. Я журналіст. А ти учениця 3-А класу?
⦁ Так.
⦁ Як тебе звати?
⦁ Софійка.
⦁ Дуже приємно. Я хочу написати замітку в газету про те, як ваш клас готується до Свята осені. Софійко, ти можеш мені розповісти?
⦁ Так. Багато учнів готують осінню композицію. Повинні придумати для неї влучну назву. Можна використовувати каштани, жолуді, листочки, квіти, фрукти та овочі. Журі конкурсу вибере кращий витвір та визначить переможця.
⦁ А ти приймеш участь у конкурсі?
⦁ Так. Я вже придумала, що зроблю. Також наш клас готує виступ «Овочі і фрукти у повсякденному житті». Учні розкажуть про користь осіннього урожаю. Пошиють цікаві костюми. Там ми зможемо побачити живу моркву, капусту, яблуко та інших. Я думаю, що свято зацікавить багатьох.
⦁ Дякую за розповідь. Бажаю перемогти. До побачення.
⦁ До побачення.

Повідомити про помилку