Застосовую знання про текст
Назад до стор.152 (7) | Вправа стор.152 (8) | Вперед до стор.152 (1) |
Стор. 152
8. Знайди твердження, доведення і висновок у тексті з попереднього завдання. Запиши заголовок і текст. Кожну частину тексту пиши з абзацу. Підкресли іменники в останньому реченні. Познач їхній відмінок.
Заголовок: День крику в Мексиці
Чому мексиканським школярам один день на рік дозволяють несамовито кричати?
Тому що це день крику — національне свято Мексики. Воно виникло, коли країна стала незалежною. Люди почули радісну звістку і почали кричати. Відтоді цього дня мексиканці збираються на шкільних подвір’ях, майданах і кричать, хто як і скільки хоче. До цих галасливих компаній долучаються міністри і навіть президент.
Усім мексиканцям (Д. в.) подобається це свято (Н. в.), особливо школярам (Д. в.).
Перший абзац – це твердження, другий – доведення, третій – висновок.
- стор.140 (1)
- стор.140 (2)
- стор.140 (3)
- стор.140 (4)
- стор.140 (5)
- стор.140 (6)
- стор.141 (7)
- стор.141 (8)
- стор.141 (9)
- стор.141 (10)
- стор.141 (11)
- стор.142 (1)
- стор.142 (2)
- стор.142 (3)
- стор.142 (4)
- стор.142 (5)
- стор.143 (6)
- стор.143 (7)
- стор.143 (8)
- стор.144 (1)
- стор.144 (2)
- стор.145 (3)
- стор.145 (4)
- стор.145 (5)
- стор.145 (6)
- стор.145 (7)
- стор.146 (8)
- стор.146 (1)
- стор.147 (2)
- стор.147 (3)
- стор.147 (4)
- стор.148 (5)
- стор.148 (6)
- стор.148 (7)
- стор.148 (8)
- стор.149 (1)
- стор.149 (2)
- стор.149 (3)
- стор.149 (4)
- стор.149 (5)
- стор.150 (6)
- стор.150 (7)
- стор.150 (8)
- стор.150 (1)
- стор.151 (2)
- стор.151 (3)
- стор.151 (4)
- стор.151 (5)
- стор.151 (6)
- стор.152 (7)
- стор.152 (8)
- стор.152 (1)
- стор.153 (2)
- стор.153 (3)
- стор.153 (4)
- стор.153 (5)
- стор.153 (6)
- стор.154 (7)
- стор.154 (8)
- стор.154 (1)
- стор.155 (2)
- стор.155 (3)
- стор.155 (4)
- стор.155 (5)
- стор.155 (6)