ПРИКМЕТНИК
Назад до стор.112 (2) | Вправа стор.113 (3) | Вперед до стор.113 (4) |
Стор. 113
3. Прочитай текст. Добери до нього заголовок. Розкажи, яку картину ти намалював би (намалювала б) до тексту.
Заголовок: «На деснянських лугах».
Там, на деснянських лугах, під високими вербами, ходить моє дитинство. Там росяні прохолодні світанки, золоті від сонця дні й тихі задумливі вечори. Там плавають хитрі щуки, й довірливі окуні, і мудрі соми-дідугани. Там чапля стоїть на одній нозі, когось виглядає.
Випиши прикметники з іменниками, з якими вони зв’язані, у множині. Утвори форму однини і запиши за зразком. Зроби висновок, як ти визначаєш числові форми прикметників.
росяні прохолодні світанки - росяний прохолодний світанок
золоті дні - золотий день
тихі задумливі вечори - тихий задумливий вечір
хитрі щуки - хитра щука
довірливі окуні - довірливий окунь
мудрі соми-дідугани - мудрий сом-дідуган
одній нозі - одна нога
Зміни за родами і числами прикметник високий. Склади і запиши сполучення слів із цими формами прикметника.
Високий - висока - ж. р., високе - с. р., високі - мн.
Висока вежа, високий дуб, високе дерево, високі гори.
- стор.110 (1)
- стор.110 (2)
- стор.111 (3)
- стор.111 (4)
- стор.112 (1)
- стор.112 (2)
- стор.113 (3)
- стор.113 (4)
- стор.114 (1)
- стор.115 (2)
- стор.115 (3)
- стор.115 (4)
- стор.116 (5)
- стор.116 (6)
- стор.117 (7)
- стор.117 (8)
- стор.118 (9)
- стор.118 (10)
- стор.118 (11)
- стор.119 (12)
- стор.119 (13)
- стор.119 (14)
- стор.120 (1)
- стор.121 (2)
- стор.121 (3)
- стор.121 (4)
- стор.121 (5)
- стор.122 (1)
- стор.123 (2)
- стор.123 (3)
- стор.124 (1)
- стор.124 (2)
- стор.124 (3)
- стор.125 (4)
- стор.125 (5)
- стор.125 (6)