ПРИКМЕТНИК
Назад до стор.120 (1) | Вправа стор.121 (2) | Вперед до стор.121 (3) |
Стор. 121
2. Прочитай текст і визнач його головну думку.
Головна думка: «Пісня єднає нас, бо її гарно співати разом».
Запиши другий абзац тексту. Підкресли прикметники хвилястою лінією. Визнач відмінки прикметників і скорочено надпиши зверху.
Мама співала тобі ніжну колискову (Зн. в.) пісню. Під веселі (Н. в.) марші люблять крокувати спортсмени і туристи. З бадьорою (Ор. в.) піснею і далека (Н. в.) дорога здається коротшою (Ор. в.) і цікавішою (Ор. в.).
Поясни, як утворилися виділені прикметникові форми.
Відмінок прикметника узгоджується з відмінком пов’язаного іменника: ніжну (яку?, Зн. в.) колискову (яку?, Зн. в.) пісню (що?, другорядний член речення, Зн. в.); під веселі (під які?, Зн. в.) марші (під що?, є прийменник, Зн. в.); з бадьорою (якою?, Ор. в.) піснею (чим?, Ор. в.); далека (яка?, Н. в.) дорога (що?, підмет, Н. в.); коротшою (якою?, Ор. в.), цікавішою (якою?, Ор. в.).
- стор.110 (1)
- стор.110 (2)
- стор.111 (3)
- стор.111 (4)
- стор.112 (1)
- стор.112 (2)
- стор.113 (3)
- стор.113 (4)
- стор.114 (1)
- стор.115 (2)
- стор.115 (3)
- стор.115 (4)
- стор.116 (5)
- стор.116 (6)
- стор.117 (7)
- стор.117 (8)
- стор.118 (9)
- стор.118 (10)
- стор.118 (11)
- стор.119 (12)
- стор.119 (13)
- стор.119 (14)
- стор.120 (1)
- стор.121 (2)
- стор.121 (3)
- стор.121 (4)
- стор.121 (5)
- стор.122 (1)
- стор.123 (2)
- стор.123 (3)
- стор.124 (1)
- стор.124 (2)
- стор.124 (3)
- стор.125 (4)
- стор.125 (5)
- стор.125 (6)