ЧАСТИНА 1
Назад до стор. 67 (1) | стор. 68 (2) | Вперед до стор. 68 (3) |
Завдання 2. Прочитай текст. За допомогою тексту та довідки склади план спостереження за птахами.
Марку та Ользі подобається спостерігати за птахами. Птахів не завжди помітиш у лісі, але повсякчас чути їхній спів. Діти навчилися розпізнавати пернатих за їхнім співом. Вони отримали завдання з’ясувати, які птахи селяться в різних частинах лісу.
Довідка: визначення птаха за співом; фіксація дати прильоту; фотофіксація птаха; позначення на плані лісу місць, де чули голос обраного птаха; позначення на плані видів дерев, які переважають.
План спостереження
1. Визначити птаха за співом;
2. Зафіксувати дату прильоту;
3. Зробити фотофіксацію птаха;
4. Позначити на плані лісу місця, де чули голос обраного птаха;
5. Позначити на плані види дерев, які переважають.
- стор. 62 (1)
- стор. 62 (2)
- стор. 63 (3)
- стор. 63 (4)
- стор. 63 (5)
- стор. 64 (1)
- стор. 64 (2)
- стор. 64 (3)
- стор. 65 (4)
- стор. 65 (5)
- стор. 66 (6)
- стор. 66 (7)
- стор. 67 (1)
- стор. 68 (2)
- стор. 68 (3)
- стор. 69 (4)
- стор. 69 (5)
- стор. 69 (6)
- стор. 70 (1-2)
- стор. 70 (3)
- стор. 71 (4)
- стор. 71 (5)
- стор. 71 (6)
- стор. 71 (7)
- стор. 72 (1)
- стор. 72 (2)
- стор. 73 (3)
- стор. 73 (4)
- стор. 73 (5)
- стор. 73 (6)
- стор. 74 (1-2)
- стор. 74 (3)
- стор. 74 (4)
- стор. 75 (5)
- стор. 75 (6)
- стор. 75 (7)
- стор. 76 (1)
- стор. 76 (2)
- стор. 77 (3)
- стор. 77 (4)
- стор. 79 (5)