УРОКИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ

Реклама:

Вправа 583. І. Прослухайте текст із голосу вчителя чи однокласника / однокласниці). Чому кріт спочатку був сердитий, а потім повеселішав?

Кріт був сердитим бо йому хотілось їсти після зимової сплячки, у нього було мало сил та приходилося багато копати, щоб знайти їжу. Коли він знайшов вологий мох і покуштував його, одразу повеселішав.

ІІ. Виконайте завдання до тексту.

1. Визначте, які типи мовлення поєднано в тексті.

Розповідь, опис.

2. Знайдіть опис крота й заповніть у зошиті таблицю.

Частини тіла крота Ознаки частин тіла

писок

вуса

голова

лапи

кігті

вуха

очі

гострий

настовбурчені

велика

короткі

довгі

у вигляді ямочок

маленькі

3. Випишіть: 1) антоніми, ужиті для опису крота; 2) із другого й третього абзаців - синоніми.

1) короткі – довгі, велика – маленькими

2) повільно, неспішно; кволий, безсилий;

4. Складіть колективно й запишіть план тексту.

1. Поява сердитого крота

2. Чому сердився кріт

3. Волога знахідка

4. Кріт повеселішав

Повідомити про помилку
Реклама: