2. БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ

Реклама:

Вправа 86. Об’єднайтеся в групи по 3-4 учасники / учасниці. Зайдіть на сайт новин або дослідіть стрічку у фейсбуці. Оберіть 2 заголовки, які привернули вашу увагу. Дайте відповіді на запитання.


1. "Неймовірний повернення! Зірка спорту знову виграє золото після травми"

2. "Паніка на біржах: акції криптовалюти зазнають драматичного занурення"

1. Чи є заголовки емоційними?

- Так, обидва заголовки містять емоційні елементи. Перший використовує слова "неймовірний повернення" і "знову виграє золото", що звучать захоплююче і інтригуюче. Другий заголовок використовує слова "паніка" і "драматичне занурення", що викликають відчуття тривоги або хвилювання.

2. Чому, на вашу думку, ці заголовки привернули вашу увагу?

- Ці заголовки привернули мою увагу, тому що вони створюють відчуття драматизму і важливості подій. Вони також говорять про теми, які мені цікаві - спорт і економіка.

3. Яку інформацію із заголовків неможливо перевірити?

- Більшість інформації в заголовках можна перевірити, наприклад, чи спортсмен виграв золото після травми, або чи акції криптовалюти дійсно зазнали занурення. Але слід зазначити, що слова, як "неймовірний" та "паніка", є суб’єктивними та залежать від індивідуального сприйняття.

4. Чи відповідають заголовки змісту текстів новин?

- Так, обидва заголовки відображають основний зміст новин, хоча я не можу точно вказати на цс без читання повних статей.

Повідомити про помилку
Реклама: