РОЗДІЛ 3. Алгоритми та програми - § 24. Присвоєння значень величинам

Реклама:

3. Укажіть правила створення змінних.

Репортери, які ми розглядали в попередньому параграфі, передають до проекту значення зарезервованих у програмному середовищі Scratch змінних.

Для створення нової змінної в даній категорії достатньо натиснути кнопку Створити змінну. У вікні, що з’явилося, слід увести ім’я змінної, наприклад, a. Також слід обрати перемикач Для усіх спрайтів чи Тільки для цього спрайта.

Створіть змінну а.

a) Перейдіть до категорії Змінні.

б) Натисніть кнопку Cтворити змінну.

в) Введіть її назву а.

г) Натисніть Гаразд.

Повідомити про помилку
Реклама:
-->