Пригадую знання про звуки і букви
Вправа стор.4 (1-2) | Вперед до стор.5 (3-4) |
Сторінка 4
Вправа 1. Розглянь малюнок. Пригадай, як звати зображених друзів. Якщо ти бачиш цих дітей уперше, то познайомся з ними. Прочитай їхні імена.
Ґаджик наголос Ґа́джик склади Ґа-джик
звукова схема [— •́ | — • —] звуковий розбір слова [г а дж и к]
Читалочка Чита́лочка Чи-та-ло-чка
[— • | — •́ | — • | — — •] [ч и т а л о ч к а]
Родзинка Родзи́нка Ро-дзин-ка
[— • | — •́ — | — •] [р о дз и н к а]
Щебетунчик Щебету́нчик Ще-бе-тун-чик
[— — • | — • | — •́ — | — • —] [ш ч е б е т у н ч и к]
Звуко-буквений аналіз слів можна зробити за посиланням
Вправа 2. Продовж речення і запиши. Пригадай, як треба писати імена.
Друзів звати: Ґаджик, Читалочка, Родзинка, Щебетунчик.
Імена людей пишемо з великої букви.
1. Підкресли в іменах дівчаток букви, які позначають голосні звуки.
Читалочка, Родзинка.
2. Підкресли в іменах хлопчиків букви, які позначають приголосні звуки.
Ґаджик, Щебетунчик.
3. У якому імені є буква, що позначає два звуки? Назви її.
Щебетунчик. щ → ш ч
4. У яких іменах є звуки, що позначаються двома буквами? Вимов їх.
Ґаджик, Родзинка.
- стор.4 (1-2)
- стор.5 (3-4)
- стор.5 (5-6)
- стор.5 (7-8)
- стор.6 (1-2)
- стор.6 (3-5)
- стор.6 (6)
- стор.7 (7-8)
- стор.7 (9)
- стор.7 (10-11)
- стор.7 (12)
- стор.8 (1-2)
- стор.8 (3-4)
- стор.8 (5)
- стор.9 (6-7)
- стор.9 (8)
- стор.9 (9)
- стор.9 (10)
- стор.10 (1-2)
- стор.10 (3-4)
- стор.11 (5)
- стор.11 (6-7)
- стор.11 (8)
- стор.11 (9-10)
- стор.12 (1-2)
- стор.13 (3-4)
- стор.13 (5-6)
- стор.13 (7-8)
- стор.14 (1-2)
- стор.14 (3)
- стор.14 (4-5)
- стор.15 (6)
- стор.15 (7-8)
- стор.15 (9-10)
- стор.15 (11)
- стор.16 (1-2)
- стор.16 (3-4)
- стор.17 (5-6)
- стор.17 (7-9)
- стор.17 (10-11)
- стор.18 (1-2)
- стор.18 (3)
- стор.19 (5-6)
- стор.19 (7)
- стор.20 (1-3)
- стор.20 (4-5)
- стор.20 (6-7)
- стор.21 (8-9)
- стор.21 (1-2)
- стор.22 (3-4)
- стор.22 (5)
- стор.22 (6)
- стор.22 (7)