Пригадую знання про звуки і букви
Назад до стор.5 (3-4) | Вправа стор.5 (5-6) | Вперед до стор.5 (7-8) |
Сторінка 5
Вправа 5. Запиши відповіді на запитання Щебетунчика. Пригадай, як правильно записувати речення.
1. Де ти побував влітку? Улітку я побував з батьками на морі.
2. Що найбільше сподобалось? Мені найбільше сподобалась поїздка в дельфінарій.
3. З яким настроєм ти прийшла до школи? До школи я прийшла з радісним настроєм.
Перше слово в реченні пишемо з великої букви.
У кінці речення ставимо крапку, знак питання або знак оклику.
Слова в реченні пишемо окремо одне від одного.
Вправа 6. Розпізнай слова й запиши. Перевір за словником, чи правильно ти записав/записала перше слово.
вересень, школа, діти
1. Що спільного мають пропущені в словах букви? Пропущені в словах букви позначають голосні звуки.
2. Що спільного мають надруковані в словах букви? Надруковані в словах букви позначають приголосні звуки.
3. Чи всі букви в цих словах позначають звук? Знак м’якшення (ь) не позначає звуку.
- стор.4 (1-2)
- стор.5 (3-4)
- стор.5 (5-6)
- стор.5 (7-8)
- стор.6 (1-2)
- стор.6 (3-5)
- стор.6 (6)
- стор.7 (7-8)
- стор.7 (9)
- стор.7 (10-11)
- стор.7 (12)
- стор.8 (1-2)
- стор.8 (3-4)
- стор.8 (5)
- стор.9 (6-7)
- стор.9 (8)
- стор.9 (9)
- стор.9 (10)
- стор.10 (1-2)
- стор.10 (3-4)
- стор.11 (5)
- стор.11 (6-7)
- стор.11 (8)
- стор.11 (9-10)
- стор.12 (1-2)
- стор.13 (3-4)
- стор.13 (5-6)
- стор.13 (7-8)
- стор.14 (1-2)
- стор.14 (3)
- стор.14 (4-5)
- стор.15 (6)
- стор.15 (7-8)
- стор.15 (9-10)
- стор.15 (11)
- стор.16 (1-2)
- стор.16 (3-4)
- стор.17 (5-6)
- стор.17 (7-9)
- стор.17 (10-11)
- стор.18 (1-2)
- стор.18 (3)
- стор.19 (5-6)
- стор.19 (7)
- стор.20 (1-3)
- стор.20 (4-5)
- стор.20 (6-7)
- стор.21 (8-9)
- стор.21 (1-2)
- стор.22 (3-4)
- стор.22 (5)
- стор.22 (6)
- стор.22 (7)