Вправа 101 - 200
Реклама:
Назад до 119 | Вправа 120 | Вперед до 121 |
Вправа 120. Розгляньте ситуації. Запропонуйте шляхи розв’язання їх. Проаналізуйте мовлення однокласників / однокласниць: яких слів — загальновживаних чи обмеженого вживання — у ньому більше. Чому? Чи траплялися в мовленні стилістично забарвлені слова? Якщо так, то визначте доречність використання їх.
- Усі навколо працюють, а одна дитина сидить без діла.
- Діти граються, а одна дитина стоїть осторонь з похмурим обличчям.
- Дитина плаче, а поряд однолітки сміються.
- Поговорити про те, чому вона нічого не робить. Та підібрати їй роботу, яка дитині досхочу.
- Запитати, що її турбує, придумати командну гру, яка сподобається усім.
- Заспокоїти дитину, а надалі провести бесіду, чому не можна так робити не залежно від ситуації.
У мовленні більше загальновживаних слів. Звісно, що сленгу теж достатньо, але, щоб поясни їй буденні речі потрібні слова звичного вжитку. Розмовна лексика «зручна», але вона не займає і 30%.
Реклама:
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200