Дієслово

Реклама:

Умова:

1. Прочитай. З'ясуй, це окремі речення чи текст. Доведи свою думку.
Бджола, підлітаючи до квіточки, ще в повітрі розпростує свій хоботок. Сівши на квітку, бджола одразу пробирається до нектару і всмоктує його своїм хоботком. Зібраний нектар бджола несе у вулик.
Із часопису
2. Яке слово часто повторюється в тексті? Як цього уникнути? Усно відредагуй текст.
3. Вибери серед запропонованих заголовків найбільш влучний варіант.
«Як бджілка бере нектар», «Невтомна трудівниця», «Спасибі, бджілко!».
4. Спиши останнє речення. Установи в ньому зв'язок слів.
! Речення в тексті зв'язані за змістом. Якщо зміст першого речення не розгортається в наступних, текст руйнується. Для зв'язку речень у тексті використовують слова він, вона, воно, вони та синоніми.


Розв'язання:

3. «Як бджілка бере нектар».
4. Зібраний нектар бджола несе у вулик.
Бджола (що робить?) несе; несе (що?) нектар; несе (хто?) бджола; несе (куди?) у вулик.

Повідомити про помилку
Реклама: