Дієслово

Реклама:

Умова:

1. Прочитайте вірш.
В лісі яблунька, в лісі дичка, рясно яблучок невеличких. Плаче яблунька, плаче дичка: – Родять яблучка,
звуть – кислички...
Варвара Гринько
2. Чому яблунька плаче? Що можуть зробити люди, аби її втішити?
3. Прочитайте зачини трьох текстів. Продовжте їх за варіантами, орієнтуючись на подані в дужках питання.
І варіант
Ми допомагали дорослим щепити дикі яблуньки в лісі. Спочатку (що зробили?) ...
ІІ варіант
Ми допомагали дорослим щепити дикі яблуньки в лісі. А через кілька років уродили (які?) ...
ІІІ варіант
Ми допомагали дорослим щепити дикі яблуньки в лісі. Працювали з радістю, (чому?) ...
4. Запишіть складені вами тексти і зачитайте їх. Який тип тексту використала кожна група? Чим подібні й чим відрізняються ваші твори?


Розв'язання:

3.
І варіант
Ми допомагали дорослим щепити дикі яблуньки в лісі. Спочатку (що зробили?) обрізали гілочки з бруньками у старих яблунь, а потім прищипили їх до диких яблуньок.
ІІ варіант
Ми допомагали дорослим щепити дикі яблуньки в лісі. А через кілька років уродили (які?) смачні, солодкі яблучка з червоними бочками.
ІІІ варіант
Ми допомагали дорослим щепити дикі яблуньки в лісі. Працювали з радістю, (чому?) бо сподівалися на врожай смачних яблук.

Повідомити про помилку
Реклама: