Дізнаюся більше про іменник
Реклама:
Вправа стор.33 (1-3) | Вперед до стор.33 (4) |
Вправа 1
Постав питання до поданих слів. Визнач, до якої частини мови вони належать. Запиши їх у дві колонки.
Школярка, верблюд, екран, йод, цифра, артисти, риба, індик, яблуко.
ХТО? ЩО?
Вправа 2
Нагадай Ґаджикові, у якій колонці іменники є назвами істот, а в якій — назвами неістот. Перевір свою думку за правилом.
Вправа 3
Склади слово з перших букв слів, поданих у першому завданні. Воно називає країну, якою подорожувала Родзинка. Запиши це слово й побудуй його звукову схему.
1.
Хто?: школярка, верблюд, артисти, риба, індик.
Що?: екран, йод, цифра, яблуко
2.
Перша колонка – назви істот; друга – назви неістот.
3.
Швейцарія – [– – о = – о = о = о].
Реклама:
- стор.33 (1-3)
- стор.33 (4)
- стор.34 (5)
- стор.34 (6)
- стор.34 (7)
- стор.34 (8)
- стор.35 (1-2)
- стор.35 (3)
- стор.36 (4)
- стор.36 (5)
- стор.36 (6)
- стор.36 (7)
- стор.37 (8)
- стор.37 (9)
- стор.37 (1)
- стор.38 (2-3)
- стор.38 (4-5)
- стор.38 (6)
- стор.39 (7)
- стор.39 (8)
- стор.39 (1-2)
- стор.40 (3)
- стор.40 (4)
- стор.40 (5)
- стор.40 (6)
- стор.40 (7)
- стор.41 (1)
- стор.41 (2)
- стор.41 (3)
- стор.41 (4)
- стор.42 (5)
- стор.42 (6)
- стор.42 (7)
- стор.43 (1)
- стор.44 (2)
- стор.44 (3)
- стор.44 (4)
- стор.44 (5)
- стор.44 (6)
- стор.44 (7)
- стор.44 (8)
- стор.45 (9)
- стор.45 (1)
- стор.46 (2-3)
- стор.46 (4)
- стор.47 (5)
- стор.47 (6)
- стор.47 (7)
- стор.48 (1-2)
- стор.49 (3)
- стор.49 (4-5)
- стор.49 (6)
- стор.50 (7)
- стор.50 (8)
- стор.50 (1-2)
- стор.51 (3)
- стор.51 (4)
- стор.52 (5-6)
- стор.52 (7)
- стор.52 (1)
- стор.54 (2)
- стор.54 (3)
- стор.54 (4)
- стор.54 (5)
- стор.54 (6)
- стор.55 (7)
- стор.55 (8)
- стор.55 (9)
- стор.55 (1)
- стор.56 (2)
- стор.57 (3)
- стор.57 (4)
- стор.57 (5)
- стор.57 (6)
- стор.58 (1-2)
- стор.58 (3)
- стор.59 (4)
- стор.59 (5-6)
- стор.59 (7)
- стор.60 (1-2)
- стор.60 (3)
- стор.60 (4)
- стор.61 (5)
- стор.61 (6)
- стор.61 (1-2)
- стор.62 (3-5)
- стор.62 (6)
- стор.62 (7-8)