Дізнаюся більше про іменник

Вправа 1

Постав питання до поданих слів. Визнач, до якої частини мови вони належать. Запиши їх у дві колонки. 


Школярка, верблюд, екран, йод, цифра, артисти, риба, індик, яблуко.

ХТО? ЩО?

Вправа 2

Нагадай Ґаджикові, у якій колонці іменники є назвами істот, а в якій — назвами неістот. Перевір свою думку за правилом.

Вправа 3 

Склади слово з перших букв слів, поданих у першому завданні. Воно називає країну, якою подорожувала Родзинка. Запиши це слово й побудуй його звукову схему.


1.

Хто?: школярка, верблюд, артисти, риба, індик.

Що?: екран, йод, цифра, яблуко

2.

Перша колонка – назви істот; друга – назви неістот.

3.

Швейцарія – [– – о = – о = о = о].

Повідомити про помилку