РЕЧЕННЯ
Назад до стор 35 (11) | Вправа стор 36 (12) | Вперед до стор 37 (УЗ) |
Сторінка 36
Хвилинка спілкування
– У вільний час я люблю малювати роботів, грати у футбол.
– Ти ж дівчинка! Хіба тебе це може цікавити?
– Так, може. Більшість моїх друзів – хлопчики. Тому я залюбки граю з ними у футбол і малюю роботів.
– А ляльки тебе цікавлять?
– Так. З подружками я граю ляльками і мені, це теж цікаво.
– Дякую за відвертість.
12. Розгляньте світлини. Складіть за ними розповіді про різні захоплення дітей. Використовуйте однорідні члени речення.
Хлопчик і дівчинка захоплюються бальними танцями. Вони танцюють «вальс», «ча–ча–ча», «фокстрот», «квістеп», «румбу». Постійно беруть участь у змаганнях стандартної програми і мають певні досягнення.
Хлопчик захоплюється авіамодельним спортом. Він змагається у конструюванні та виготовленні моделей літальних апаратів. Керує ними при польотах на швидкість, дальність, тривалість польоту.
Хлопчики захоплюються Карате́, бойовим мистецтвом, що розвинулося з китайських бойових мистецтв. Вони вчаться самозахисту за допомогою ударів, блоків та рухів. Удари завдаються як руками, так і ногами.
Захоплення дівчинки – музика, а саме гра на фортепіано. Музика допомагає передати людські почуття: радість, сум, очікування дива, любов, ніжність. Дівчинка неодноразово брала участь у різноманітних конкурсах та фестивалях, виступала на різноманітних концертах та святах.
- стор 23 (1-2)
- стор 23 (3)
- стор 24 (4-5)
- стор 24 (6-7)
- стор 24 (8)
- стор 25 (1)
- стор 25 (2)
- стор 26 (3-4)
- стор 26 (5)
- стор 26 (6-7)
- стор 27 (1)
- стор 27 (2)
- стор 28 (3-4)
- стор 28 (5)
- стор 28 (6)
- стор 29 (7)
- стор 29 (8)
- стор 29 (9-10)
- стор 30 (11)
- стор 30 (12-13)
- стор 30 (14)
- стор 31 (1)
- стор 31 (2)
- стор 32 (3)
- стор 32 (4)
- стор 33 (5)
- стор 33 (6)
- стор 34 (7)
- стор 34 (8)
- стор 35 (9)
- стор 35 (10)
- стор 35 (11)
- стор 36 (12)
- стор 37 (УЗ)