СЛОВОТВІР. МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ

Реклама:

233. І. Спишіть текст, уставляючи на місці пропусків слова вказаних частин мови. Ви можете дібрати свої слова або обрати з наведених у таблиці (форму слова можна змінювати).

Учені-екологи (дієслово) прогнозували, що багато льодовиків можуть зникнути за кілька десятиліть. Лід розтане, зокрема, й (прийменник) на Кіліманджаро – найвищій точці (іменник) Африки. Інші льодовики ще можна (дієслово) врятувати, якщо викиди парникових газів (прислівник) різко скоротити. Водночас у світі залишається все менше (іменник) місць, достатньо (прикметник) холодних для того, (сполучник) щоб льодовики справді виростали.

II. Поміркуйте: 1) чому частини мови поділено на самостійні та службові; 2) чому детальне вивчення частин мови почнемо саме з іменника.

Частини мови поділено на самостійні та службові з огляду на їхню роль і функцію у реченні. Самостійні частини мови, такі як іменники, прикметники, дієслова, прислівники та інші, є основою мови і надають значення словам. Вони виражають імена, ознаки, дії, стани та інші концепції. Самостійні частини мови можуть функціонувати незалежно і виступати у ролі простих речень. З іншого боку, службові частини мови, такі як сполучники, прийменники, частки та інші, не несуть самостійного значення, але виконують граматичні функції, з'єднувальні зв'язки між словами та виражають відношення між ними. Службові частини мови допомагають побудові складних речень та правильному вираженню граматичної структури мови.

Детальне вивчення частин мови, починаючи з іменника, має деякі об'єктивні причини. Іменники є основою мови і є найбільш основними та універсальними словами, що виражають імена предметів, осіб, місць, ідей тощо.

Повідомити про помилку
Реклама: