Обговоріть і зробіть висновки
Назад до 1.1 (1-3) | 1.1 (4-5) | Вперед до 1.2 (1-2) |
4. Над якими об' єктами ви виконували дії на уроках математики? Значення яких властивостей ви змінювали? Які програмні об'єкти ви використовували у графічному редакторі?
Зазвичай, на уроках математики виконують дії над такими об'єктами: цифри, числа, геометричні фігури, різноманітні математичні знаки тощо. Зазвичай, у графічному об'єкті використовують такі об'єкти; геометричні фігури, інструменти дії над об'єктами тощо.
5. У результаті чого можуть змінюватися значення властивостей об'єктів? Поясніть це на прикладі змінення кольору заливки трикутника у графічному редакторі.
Значення властивостей об'єктів можуть змінюватися у результаті якоїсь дії над тими об'єктами. Змінення кольору заливки трикутника у графічному редакторі залежить від дії людини, а точніше від використання інструмента "Заливка" та зміни кольору заливки трикутника за допомогою цього інструмента.
- 1.1 (1-3)
- 1.1 (4-5)
- 1.2 (1-2)
- 1.2 (3-5)
- 1.3 (1-2)
- 1.3 (3-4)
- 1.4 (1-2)
- 1.4 (3)
- 1.4 (4)
- 1.4 (5-6)
- 1.5 (1-3)
- 1.5 (4-6)
- 1.6 (1-2)
- 1.6 (3)
- 1.6 (4-5)
- 2.1 (1-3)
- 2.1 (4-5)
- 2.2 (1-2)
- 2.2 (3-5)
- 2.3 (1-3)
- 2.3 (4-5)
- 2.4 (1-2)
- 2.4 (3-4)
- 2.4 (5)
- 2.4 (6)
- 2.5 (1-3)
- 2.5 (4-5)
- 3.1 (1-2)
- 3.1 (3-5)
- 3.2 (1-3)
- 3.2 (4-5)
- 3.3 (1-2)
- 3.3 (3-4)
- 3.4 (1-2)
- 3.4 (3-5)
- 4.1 (2-3)
- 4.1 (4-5)
- 4.2 (1)
- 4.2 (2-3)
- 4.2 (4)
- 4.2 (5-6)
- 4.3 (1-2)
- 4.3 (3-5)
- 4.4 (1-2)
- 4.4 (3-4)
- 4.4 (5-6)
- 4.5 (1-2)
- 4.5 (3-4)
- 4.5 (5)
- 5.1 (1-4)
- 5.1 (5-6)
- 5.2 (1-3)
- 5.2 (4-5)
- 5.2 (6-7)
- 5.3 (1-3)
- 5.4 (1-3)
- 5.5 (1-3)
- 5.6 (1-3)
- 5.6 (4-6)
- 5.6 (7-8)
- 6.1 (1-4)
- 6.1 (5-6)